Proxes Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei, Når jeg scroller med musen detter siden alltid ned ett hakk eller to ekstra, samme hvis jeg scroller oppover. Ellers når jeg beveger musen hakker den litt iblant. Den er ca. 5mnd gammel, noen som har tips? Takk! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har du oppdatert Driver \ Firmware? Gå inn i Kone Driveren, så "Check for updates" eller noe. Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Har du oppdatert Driver \ Firmware? Gå inn i Kone Driveren, så "Check for updates" eller noe. Funket mtp. at den ikke hakker lengre. Scrolleren fortsetter å scrolle litt for langt... Men men. Thanks Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Har du oppdatert Driver \ Firmware? Gå inn i Kone Driveren, så "Check for updates" eller noe. Funket mtp. at den ikke hakker lengre. Scrolleren fortsetter å scrolle litt for langt... Men men. Thanks Du kan justere hvor mange 'linjer' den skal scrolle i kontrollpanelet (om det er dette du mener?) Lenke til kommentar
Proxes Skrevet 8. april 2010 Forfatter Del Skrevet 8. april 2010 Har du oppdatert Driver \ Firmware? Gå inn i Kone Driveren, så "Check for updates" eller noe. Funket mtp. at den ikke hakker lengre. Scrolleren fortsetter å scrolle litt for langt... Men men. Thanks Du kan justere hvor mange 'linjer' den skal scrolle i kontrollpanelet (om det er dette du mener?) Har prøvd det også, men den scroller alltid litt "ekstra" hvis du forstår. F.eks hvis jeg leser Dagbladet og scroller nedover hopper den alltid bittelitt opp igjen etter jeg har scrollet ned. Virker som det er selve "hjulet" det er noe rart med. Uansett takker jeg for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå