Gå til innhold

Fritidsproblemer?!

U1ven

Anbefalte innlegg

Heisann,

sitter her og filosoferer litt rundt dette med fritidsproblemer. For selv om dette er et ord som sjeldent blir brukt for å beskrive seg selv eller andre har jeg en hypotese at alle har dette. Først og fremst vil jeg legge frem min definisjon av fritidsproblemer: Når du har fritidsproblemer har du begrenset av muligheter og problemer med å finne noe som passer deg til en anledning.

Selv om jeg har vært ute sammen med venner på Shopping og Filmkveld de siste to dagene betyr det ikke at jeg er sosial, det betyr bare at jeg har hatt mine stunder hvor jeg har vært sosial. Neste uke har jeg absolutt ingen planer, om det skulle dukke opp noe ville jeg mest sannsynlig sagt ja, det som er greia er at folk flest er oppe ca. 14 timer hver dag. Hvilke talenter ved deg utnytter du, hvor mange gjerninger gjør du og hvor mange timer investerer du i deg og ditt liv i løpet av en dag?

Slik som jeg har forstått det bruker flere mange timer per dag på "unødvendige" ting i forhold til å bygge på sitt eget liv, f.eks å spille spill samt chatte på msn/facebook. Min oppfordring til deg ved denne posten er: Hva er det du gjør på en dag hvor du ikke trener, har planer med kjæresten e.l?

Gleder meg til svar!

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan spille litt trommer, synge, fotball, språk og sikkert masse annet jeg ikke har tenkt på. Nå for tiden har jeg ei "venninne" over dammen så jeg får i alle fall brukt engelskkunnskapene mine( og skjerpet dem) Men som du sier så sitter de vel aller fleste med et ubrukt potensial.. Triste greier, but thats life?

Lenke til kommentar

Kan spille litt trommer, synge, fotball, språk og sikkert masse annet jeg ikke har tenkt på. Nå for tiden har jeg ei "venninne" over dammen så jeg får i alle fall brukt engelskkunnskapene mine( og skjerpet dem) Men som du sier så sitter de vel aller fleste med et ubrukt potensial.. Triste greier, but thats life?

Bra sagt.. Ubrukt potensial :thumbup:

@Nonamesleft: Er klar over at dette ble en post hvor setninger gikk over hverandre o.l. Orket bare ikke å lage meg et tankekart eller i det hele tatt å se over innlegget. Håper du tok poenget mitt tho ;)

Endret av Ulven93
Lenke til kommentar

Jeg er slightly usosial. Jeg er ikke venneløs, overhodet ikke, men jeg trives bare godt i mitt eget selskap. Hvis noen spør om jeg blir med å henge, svarer jeg oftest "Mnjææææææææ, orker ikke nå", og sitter heller hjemme og slapper av. Dette, blandet med forholdsvis stor interesse for musikk og film gjør at jeg får latterlig mye musikk og film å gå gjennom, så der har vi det; jeg hører på musikk og ser film når jeg har fritidsproblemer.

Ehm, forsto jeg tråden rett?

Lenke til kommentar

Jeg er slightly usosial. Jeg er ikke venneløs, overhodet ikke, men jeg trives bare godt i mitt eget selskap. Hvis noen spør om jeg blir med å henge, svarer jeg oftest "Mnjææææææææ, orker ikke nå", og sitter heller hjemme og slapper av. Dette, blandet med forholdsvis stor interesse for musikk og film gjør at jeg får latterlig mye musikk og film å gå gjennom, så der har vi det; jeg hører på musikk og ser film når jeg har fritidsproblemer.

Ehm, forsto jeg tråden rett?

Vi er ganske lik du og jeg=>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...