Langfeldt Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Noen som vet om man legger paa seg av f.eks pepsi max??? kilder settes pris paa! Lenke til kommentar
Maribabe Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 All kullsyre er dårlig for forbrenningen. Og jeg tror ikke det å drikke mye Pepsi Max er spesiet ideelt hvis du skal gå ned i vekt. Jeg kuttet ut all alkohol og kullsyre holdige drikker i 2 uker og gikk ned 1,5 kg bare pga det Lenke til kommentar
different Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvis det er null kalorier i det, er det også umulig å legge på seg av det. Dette er ganske enkelt energiloven. Ingen energi inn, ingen energi (kalorier i vårt tilfelle) å legge på seg. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvis det er null kalorier i det, er det også umulig å legge på seg av det. Dette er ganske enkelt energiloven. Ingen energi inn, ingen energi (kalorier i vårt tilfelle) å legge på seg. I teorien ja, men det er påfallende mange overvektige som drikker en eller flere 1.5 litere om dagen med pepsi max eller lignende. Har også sett flere fortelle om vektnedgang etter å ha klart å kutte ut all lettbrusen. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Så har du motparten, jeg begynte å drikke mer pepsi max i fjor, og siden da har jeg gått ned 25+ kilo. Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Min lenke kcal inn, kcal ut, enkelt og greit. Lenke til kommentar
Pollador Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 http://myrevolution.no/forum/threads/4204-Mer-om-aspartam?p=83425#post83425 Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 http://www.dinside.no/827274/livet-med-og-uten-pepsi-max Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå