Gå til innhold

Tips til fjernutløser?

Anbefalte innlegg

Hei ! Vurderer å kjøpe meg en fjernutløser. Jeg vil ha en sånn type fjernutløser der du har autofokus og hvor du kan bruke bulb-funskjonen til å sette på veldig lange eksponeringer uten å måtte holde inne knappen på fjernutløseren i uendelige tider. Har sett litt på en som heter Canon RS-60E3. Har lest at den har slike funskjoner, kan noen av dere bekrefte det? Noen som har en slik fjernutløser de kan anbefale eller vet om en annen en ? By the way så har jeg en Canon EOS 500D, så dere må si fra om fjernutløseren passer til dette kameraet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen vits i å bruke så mye penger på Canons orginale utløsere. Kjøp tredepartsmerker fra f.eks ebay (norske butikker har også disse). Har selv en Hähnel-utløser som gjør alt det du beskriver. Kjøpte den på en fotobutikk for en 200 lapp med forlengerkabel. Den hariIkke timelapsefunksjon, men virker ikke som du trenger dette.

Dealextreme har også noen uhyggelig billige varianter som visstnok skal fungere helt utmerket.

Endret av Bibbo
Lenke til kommentar

Hei ! Vurderer å kjøpe meg en fjernutløser. Jeg vil ha en sånn type fjernutløser der du har autofokus og hvor du kan bruke bulb-funskjonen til å sette på veldig lange eksponeringer uten å måtte holde inne knappen på fjernutløseren i uendelige tider. Har sett litt på en som heter Canon RS-60E3. Har lest at den har slike funskjoner, kan noen av dere bekrefte det? Noen som har en slik fjernutløser de kan anbefale eller vet om en annen en ? By the way så har jeg en Canon EOS 500D, så dere må si fra om fjernutløseren passer til dette kameraet.

Takk for svar! Nøyaktig, hva heter den Hahnelen din??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...