Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sosiale nettsteder, dating, chat?

Gjest heisann

Anbefalte innlegg

Gjest heisann

Heisann

Lurer på om noen har tips til sosiale nettsteder samt datingsider som ikke er facebook eller match.com, finn.no. Andre nettsteder (gratis) gjerne med chat.

Ønsker gjerne å unngå de største ungdomsstedene som nettby mv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest fortvilet

okcupid.com er ganske bra, helt gratis og det er endel nordmenn der. Hadde en meget vellyket date med en jente derfra for et års tid siden.

tagged.com suger, så og si bare falske profiler og fjortiser, men også gratis

lavaplace.com er gratis, har ikke sjekket den ut skikkelig ennå

plentyoffish.com - helt gratis og ganske grei, men så og si ingen nordmenn

Lenke til kommentar

Sukker.no er den absolutt mest seriøse av nett-dating sidene. men nå skal det sies at sukker.no er ubrukelig uten superbruker, noe du må betale for.

Hvis ikke så får du bare ty til de andre stedene,hvor gammel er du? for alle under 20 vil nettby være det absolutt beste stedet.

Når det er sagt så har det lite å si HVOR du kommer i kontakt med henne, men mer å si hvordan du approacher det hele.

Lenke til kommentar

la meg stjele denn tråden litt...

aritalo: har du noen tips til "hvordan du approacher det hele"?

1. Vær kreativ, si de tinga ingen andre sier.

2. Ikke være "needy" og desperat - måten man gjør dette på er å IKKE gi henne utseendemessige komplimenter før dere faktisk er blitt virkelig godt kjent.

3. Eskaler.. ikke bli sittende å sende meldinger innpå det aktuelle nettsamfunnet, prøv heller å få henne kjapt over på msn og så etterhvert på telefon, tror du skjønner tegninga her.

4. Få henne til å kvalifisere seg for deg etterhvert, typisk hvis dere har fått en viss kontakt og sendt ett par meldinger på nettsamfunnet, still henne spørsmål for å sjekke om hun lever opp til din standard, ikke vise verca.. Det er hun som skal leve opp til dine krav, ikke motsatt.

5. Velg ett riktig bra profilbilde, sannheten er at når det kommer til jenter og nettdating har de så utrolig mange valg at dersom du har ett dårlig profilbilde har det nesten ikke noe å si hva du skriver i meldingene dine.

Good luck.. Har også ett norsknettdating videoseminar liggende som jeg kan laste opp ett sted om noen er intressert?

Endret av aritalo
Lenke til kommentar
Gjest fortvilet

gjerne det! selv om jeg fikk dette til helt fint for et års tid siden, synes jeg liksom jeg har mistet tekken på det hele... Eller kanskje jeg bare hadde veldig flaks :p

Lenke til kommentar

gjerne det! selv om jeg fikk dette til helt fint for et års tid siden, synes jeg liksom jeg har mistet tekken på det hele... Eller kanskje jeg bare hadde veldig flaks :p

Det har alt å si på din egen mentalitet hvis du tenker "faen, jeg får det ikke til" eller "nå skal jeg gå inn på ett random nettsamfunn og finne dama i mitt liv" så vil du feile..

Flørt online fordi det er gøy, IKKE fordi du "trenger" det.

Lenke til kommentar
Gjest fortvilet

ja, du har helt rett. men det er ikke så greit å flørte med noen uten å trenge det, når man trenger det ;)

Men jeg har i det siste følt at jeg har skutt litt i blinde. Dette gikk mye lettere i fjord på denne tiden. Men det kan jo være fordi jeg allerede har prøvd med på alle de som matcher meg best på de sidene jeg er registrert på, og kanskje fordi jeg har vært så opptatt i det siste at jeg har helt sluttet å bruke MSN og liknende, hvilket betyr at det punktet på "eskaleringen" må hoppes over..

Lenke til kommentar

ja, du har helt rett. men det er ikke så greit å flørte med noen uten å trenge det, når man trenger det ;)

Men jeg har i det siste følt at jeg har skutt litt i blinde. Dette gikk mye lettere i fjord på denne tiden. Men det kan jo være fordi jeg allerede har prøvd med på alle de som matcher meg best på de sidene jeg er registrert på, og kanskje fordi jeg har vært så opptatt i det siste at jeg har helt sluttet å bruke MSN og liknende, hvilket betyr at det punktet på "eskaleringen" må hoppes over..

Ja det er greit nok at du "trenger" det, men ikke la dette skinne gjennom. Det verste jenter vet er desperate gutter som prøver å sjekke de opp over nett, så prøv å la vær å kommunisere dette for enhver pris.. Så kan dere heller ta den praten senere når du treffer henne f.eks.

Så det du sier er at siden du ikke har brukt msn i det siste så kan du ikke bruke dette som et punkt i eskaleringen? hvis du gjør en god jobb trenger du bare en 15-20 min lang msn samtale for å ta nummeret hennes og være rimelig sikker på at du kommer til å treffe henne i det virkelige liv og 20 minutter har du råd til. Hvis ikke trenger du ikke drive med nettdating engang, det blir som du sier, gidder du bruke tid på på å skyte i blinde eller vil du faktisk prøve å treffe blinken her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...