Pug Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Hei, kjøpte nylig en ny bilstereo fra clas ohlson (denne her), og prøver å koble den til nå. Problemet er at antennekabelen er annerledes på den gamle stereoen (se bilde øverst til venstre). På den nye stereoen fra clas ohlson stikker ikke tilkoblingen ut (se de to nederste bildene), heller motsatt. Altså, den er et hull inne i stereoen istedet for å stikke ut slik som på bilde #1, og kabelen som jeg brukte på den gamle stereoen når ikke inn til den nye tilkoblingen (se bilde øverst til høyre). Så jeg lurer på om det finnes noe slags adapter jeg kan benytte meg av for å få koblet til den nye steroen? Ser at biltema selger noe som kanskje kan fungere: 1, 2 og 3. Vil noen av disse fungere som en slags skjøt, slik at jeg kan få koblet til antennekabelen? Edit: La til enda et bilde av tilkoblinga til den nye bilstereoen. Endret 28. mars 2010 av Pug Lenke til kommentar
Syphilitic Sonja Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Du får overganger hos Clas Ohlson eller Biltema. Sikkert mulig at det finnes i dein lokale brunevarehandel. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Ok, bra at det finnes. Men hvordan ser de ut? Er det en av de jeg har linket til i første posten? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Den du linket til som nummer to ser ut til å være den mest korrekte (ihvertfall i bilstereo-delen), men det er litt vanskelig å bedømme hvorvidt antennekabelen din passer inn i den andre enden ut i fra bildene. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det er vel en slik du skal ha: http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=633&katid=497&mid=m436&id=&vn=736 Disse får man vel kjøpt overalt, eller man kan kjøpe fra bilradiospes.no (tar et par virkedager, men er gratis frakt) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Kjøpte #2 jeg linker til fra biltema i dag, den fungerer supert, får inn radio uten problemer Takk for hjelpsomme svar! Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Kjøpte #2 jeg linker til fra biltema i dag, den fungerer supert, får inn radio uten problemer Takk for hjelpsomme svar! Hei Pug! Er du fornøyd med denne bilstereoen? Jeg må snart bytte ut min og tenkte å kjøpe en billig en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå