Gjest sara Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ok , bare se for deg det ! Tenk hvor mye tårer vi hadde spart oss selv for ! Hvis man bare kunne vært ærlig fra første stund , ikke nødvendigvis buse ut med alle følelser med en gang, men hvertfall fortelle sannheten om personen spørte ! Tenk om man viste akkurat det man følte for den personen man likte aller best . Da mener jeg ikke å klamre seg fast til beina på den "utvalgte" men hvertfall vise at du bryr deg ! Alt hadde mest sannsynelig vært så mye lettere . Rett og slett , det handler om insjativ både fra guttene og jentene sin side . Men på en annen side kan det være greit , man føler på en måte at man må "fighte" litt for personen . hva mener du om dette ? Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg spiller ikke "hard to get". Jeg ER hard to get... Det er en vesentlig forskjell. hehe Man setter ikke fullt ut pris på ting som faller rett i fanget ens. Lenke til kommentar
Gjest sara Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg spiller ikke "hard to get". Jeg ER hard to get... Det er en vesentlig forskjell. hehe Man setter ikke fullt ut pris på ting som faller rett i fanget ens. yeah right ! Blir du forelska tror jeg ikke du er så hard to get lenger , men du later som ! Lenke til kommentar
J93 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg spiller ikke "hard to get". Jeg ER hard to get... Det er en vesentlig forskjell. hehe Man setter ikke fullt ut pris på ting som faller rett i fanget ens. yeah right ! Blir du forelska tror jeg ikke du er så hard to get lenger , men du later som ! Enig med den siste der ja Men folk har jo uansett ulike interesser. Det er jo ofte man blir tiltrukket av folk fordi de ikke er enkle å få eller få interessert. Så det hadde jo blitt litt kjedelig om ingen var hard to get Lenke til kommentar
Gjest sara Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Enig med den siste der ja Men folk har jo uansett ulike interesser. Det er jo ofte man blir tiltrukket av folk fordi de ikke er enkle å få eller få interessert. Så det hadde jo blitt litt kjedelig om ingen var hard to get ja , det er sant ! men har opplevd at når begge to er forelska så spiller man fortsatt hard to get da blir jeg bare oppgitt altså ! Lenke til kommentar
J93 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Enig med den siste der ja Men folk har jo uansett ulike interesser. Det er jo ofte man blir tiltrukket av folk fordi de ikke er enkle å få eller få interessert. Så det hadde jo blitt litt kjedelig om ingen var hard to get ja , det er sant ! men har opplevd at når begge to er forelska så spiller man fortsatt hard to get da blir jeg bare oppgitt altså ! haha ja, den er utrolig kjip! Men noen ganger så er man hard to get uten at man egentlig mener å være det. Å være hard to get virker jo litt tryggere enn å gi for mye av seg selv ;p Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tror du blander uttrykket "hard to get" med noe helt annet. Er i minste den følelsen jeg sitter igjen med etter å ha lest det du har skrevet. Å være "hard to get" betyr at vedkommende må gjøre det lille ekstra for å få deg interessert. At du ikke går ut på dansegulvet med han bare fordi han sa han dårlig sjekkereplikk. Og det handler ikke noe om å dele følelser med vedkommende. men har opplevd at når begge to er forelska så spiller man fortsatt hard to get da blir jeg bare oppgitt altså ! Da er det noe som regel noe mer som ligger bak, f.eks usikkerhet. Hvis ingen i verden hadde vært "hard to get" så hadde det vært utrolig kjedelig å sjekke opp ei jente/en gutt... Lenke til kommentar
haswonit Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dessuten ville vi ikke hatt utesteder, eller blomsterbutikker eller... Tja, finanskrisen hadde rett og slett blitt et parentes ved siden av! Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Jeg spiller ikke "hard to get". Jeg ER hard to get... Det er en vesentlig forskjell. hehe Man setter ikke fullt ut pris på ting som faller rett i fanget ens. Så du setter ikke pris på ærlighet, men foretrekker å bli løyet til? Edit: skriveleif. Edit edit: Og jeg tror rett og slett du bare spiller som alle andre. Jeg foretrekker i hvert fall å være rett fram ærlig. Det er det enkleste. Hvis jenta ikke kan takle det, synd for henne. Endret 29. mars 2010 av stigfjel Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tenk om ingen spilte "hard to get"? Hm, da begynner jeg nesten å se for meg en voldsom orgie, noe ala "Parfymen". Der alle hiver seg over alle og enhver. Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Tenker at om noen spiller "hard to get" at de er usikere på om de vil involvere seg mer. Kanskje leter de etter "den perfekte" og det passer som oftest ikke helt. Lenke til kommentar
sake Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg tror det er veldig individuelt hvordan det der fungerer. Jeg har sagt til damer etter andre daten at jeg er kjempebetatt av dem og fått det samme tilbake. Avogtil så er det bare sånn at ting klaffer med en gang. Men som oftest bruker jeg lengre tid på å få følelser for en person siden man ikke kjenner noen godt nok til å kunne bli forelsket før det har gått en god stund. Det er veldig lett å bli forelsket i et førsteinntrykk men det er også skummelt siden det kan blinde deg for alt som ikke stemmer senere. Men er det en ting jeg setter pris på og som jeg tror mange gjør så er det ærlighet. Føler du at gutten er keen på deg og du er keen på han så si det rett ut. Si at du synes han er en handsome jævel og at du har lyst å bli mer kjent med han. Det er nok av luremus damer som alltid skal spille hard go get og som ender opp med at gutten mister interessen lenge før det skjer noe. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Stenges grunnet brudd på reglene for gjesteposting (operere under flere "hatter"). Anbefaler gjesten å registrere seg, da vi snart ikke vil ha mulighet for uregistrert gjesteposting lengre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg