Goof Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Er denne skjermen bra? Noen som har erfaringer med den? Har søkt på forumet men har ikke funnet noen tidligere poster om denne skjermen... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ta deg eventuelt en tur på google.com og let etter reviews og tester av skjermen. Det finnes garantert. Lenke til kommentar
Goof Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har lett på google, men jeg har ikke funnet noe.... Er det ingen som har prøvd denne skjermen eller kan si meg litt om den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 har den selv, bare at den heter panasonic pro7/g (eller noe sånt). regner med det er uketilbudet på jmdata du snakker om. helt ypperlig skjerm, ble positivt overrasket over hvor skarpt bildet var sammenlignet med den forrige 21"-skjermen min (hyundai). for 1550,- får du skrekkelig mye for pengene. Lenke til kommentar
Shybert Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Bare en Panasonic skjerm ja. Helt grei på alle måter. Sitter vel med den utgaven det står Panasonic på selv. Skarpt og bra bilde. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Jeg har en tandberg ergoscan 500 21 tommer. helt grei skjerm, skarpt og fint bilde, den har ikke verdens beste spesifikasjoner (1600*dittogdatt@75hz), men funker helt greit til meg, synes ikke så høy oppløsning er brukbart på en 21 tommer uansett, men skal du kjøre høye oppløsninger og ha flimmerfritt bilde bør du nok se deg om etter en annen skjerm. Jeg vil nok si at det er det beste alternativet på 21 tommere brukt i prisklassen under 2000kr, eneste skjermen jeg har vært borti som er bedre er nokia 445xi, og den koster en del mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå