Gå til innhold

BK: Promoshot MLGF


SeSa

Anbefalte innlegg

Promoshot for the metal band MLGF from Trondheim. Taken inside Lilleby Smelteverket in February.

 

 

 

post-210609-1269787440,9613_thumb.jpg

 

 

I've seen this photo too many times so I lost my objectiveness (I actually don't like it as much as I used to).

I would really appreciate some honest comments and constructive criticism!

 

Tusen takk! :)

Endret av SeSa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har ingen kommentert på dette? Jaja kanskje ikke så mye aktivitet her omdagen. Uansett:

Jeg liker svært godt fargene, lyset og stedet. Det ga fin stemning. Skyggene som kommer frem er også bra. Når jeg skal se litt mer legger jeg merke til at nr2 fra høyre ser mye mer morsk ut enn de andre. Greit nok at dette er et metalband, men enten alle eller ingen! Ellers er det for mye luft. Luft på sidene og luft mellom dem. Dette var kanskje det første jeg la merke til. Menneskene utgjør en for liten del av bildet i mine øyne. Enten må du gå lengre unna slik at avstanden mellom de ser mindre ut. Nå er det mer fire personer, og ikke en gruppe hvis du skjønner hva jeg mener. En annen måte er å få de til å gå nærmere sammen. En tredje måte kunne vært å ta utsnitt av hver enkelt, men da hadde det ikke vært noen gruppe lengre.

"If your pictures are not good enough, you are not close enough"- Robert Capa

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

Thanks for the feedback!

 

I see what you mean, and it sounds like something that is worth trying! After that shot I actually decided to have a more "closed up" shot next time - at least try!

 

Do you really think the second one from right is darker? Seems pretty much the same on my screen, hmmm...

Lenke til kommentar

Do you really think the second one from right is darker? Seems pretty much the same on my screen, hmmm...

Well I can see why you thought that I wrote darker(translated:mørkere), but what I wrote was "morsk" which in English means something close to angry. My dictionary says fierce, severe or gruff, but I have never heard any of those words so can't tell you for sure if that is the same meaning. But use angry, istead. He looks more angry than the others. That was today's Norwegian lesson!

Endret av Ageurk
Lenke til kommentar

Tøft bilde som passer stilen disse bandene gjerne ønsker på sine bilder.

At noen ser mer sinna ut enn andre er ganske vanlig i slike bilder og gjør ikke så mye synes jeg.

Skal jeg kritisere noe må det være denne røyken bak hodene på gutta som egentlig mest ser ut som en gjemmer seg bak og tar en sigarett og som jeg synes forstyrrer mer enn det bidrar.

Men, alt i alt et veldig kult bilde :)

Lenke til kommentar
Skal jeg kritisere noe må det være denne røyken bak hodene på gutta som egentlig mest ser ut som en gjemmer seg bak og tar en sigarett og som jeg synes forstyrrer mer enn det bidrar.

Men, alt i alt et veldig kult bilde :)

 

 

Thanks for the feedback!

The "smoke" is actually their breath. It was around or below zero inside the factory. So my approach was to just take several photos and then chose in which the breath happened to look best (or they chose of course).

Now I wonder if there is a better way to do that but in general it will be very hard to control that sort of thing.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...