Madman Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei. Mener at man kan se igjennom users files??? Men jeg får det ikke til. Hjelp en fersking her da. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Høyreklikk på brukeren og velg "get file list". Hvis vedkommende har ledige "kanaler" så får du opp den katalogstrukturen han deler. Du kan også høyreklikke på selve filene i søkevinduet osv. PS. Bruker du DC eller DC++ ? Hvis du bruker DC så er det absolutt å anbefale å oppgradere til CD++. Mye bedre layout, mer oversiktelig og mye bedre ytelse. Lenke til kommentar
Lef Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Høyreklikk på brukeren og velg "get file list". Hvis vedkommende har ledige "kanaler" så får du opp den katalogstrukturen han deler. Du får faktisk opp brukerens file list uten at han har ledige kanaler/sloter også :-) Tror du kan laste svært små filer uavhengig av ledige slots, eks *.cue filer også. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Bruker DC ja, men prøver å skifte. Det som skjer er at jeg kobler meg opp på en hub, da får jeg opp Users på høyre side. Der høyreklikker jeg på en user og velger browse user file. Her er problemet, ser ikke noe som helst. Dukker det opp i eget vindu eller?? Bytta til DC++ nå, men her trenger jeg hublist eller noe sånt, hvor finner jeg det da? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Vet ikke helt med vanlig DC, men tror listen skal komme i "Download Queue" som er nederst. Etter den er ferdiglastet skal du vel kunne se den. Hvis du sitter bak firewall må du krysse av det på settings, ellers vil ikke lastingen starte. Lenke til kommentar
Ggg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Høyreklikk på brukeren og velg "get file list". Hvis vedkommende har ledige "kanaler" så får du opp den katalogstrukturen han deler. Du får faktisk opp brukerens file list uten at han har ledige kanaler/sloter også :-) Tror du kan laste svært små filer uavhengig av ledige slots, eks *.cue filer også. Dette er kun fra folk som bruke DC++. For å få file list fra nmdc-brukerar må du ha slot (søppelprogram) Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Kan bare legge til at istedet for DC++ kan man bruke oDC som er en DC++ klone. Mange (ihvertfall noen) nyttige forskjeller fra DC++. http://gempond.com/odc/ Lenke til kommentar
Madman Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Kan bare legge til at istedet for DC++ kan man bruke oDC som er en DC++ klone. Mange (ihvertfall noen) nyttige forskjeller fra DC++.http://gempond.com/odc/ Er det flere brukere på oDC og er det et bedre program?? Får ikke til dette med hublist heller, forba.... prakk. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Ble det slutt på svar eller? Hvor finner jeg hublister?? Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 Det er like mange brukere uansett hvilken klient du bruker. Men DC++ er veldig bra. Har ingen erfaringer med oDC, men mange tillater kun DC++ eller NMDC ("vanlig" DC). Og ikke klag, bruk heller google og søk. Det må være raskere enn å vente på svar her også... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juni 2003 Del Skrevet 12. juni 2003 det å legge ut hublister er ulovlig her og fører til 7 dagers eller mer ban, derfor har iallefall ikke jeg lyst til det men søk på forumet eller på www.google.com Lenke til kommentar
Madman Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Takker alle som har svart. Lærer stadig noe nytt jeg. TAKK. Lenke til kommentar
Madman Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Takker Snowdog. Har et spørsmål til nå, hvordan åpner jeg porter?? Lenke til kommentar
Madman Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Tror jeg fikk åpna porter, hvor mange bør være åpne?? Når jeg velger get file list, blir det bare connection timeout, hvorfor?? Lenke til kommentar
Madman Skrevet 12. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2003 Hmm, har satt settings til passive. Hvordan finner jeg ut om jeg sitter bak en router?? Lenke til kommentar
sete Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Hmm, sitter med DC++ nå og har prøvd DC tidligere idag....skjønte ikke mye :-? ....klarer ikke å connecte meg til noen...finner ingenting og laster ned heller ikke noe. Er det noen som vet om en god howto til DC eller DC++? Jeg har visst meget god nytte av den. PS: Er i active mode, siden jeg ikke har firewall. Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 15. juni 2003 Del Skrevet 15. juni 2003 Prøv heller http://gempond.com/odc/ Her er "how to" http://forum.dcstats.net/forumdisplay.php?...p?s=&forumid=23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå