Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er jeg betatt, forelsket, eller elsker jeg?

Gjest ????

Anbefalte innlegg

Jeg er i en situasjon hvor jeg har styret en del med en jente i ca 3 mnd. Vi har oppført oss som om vi var sammen men nå har alt blidd annerledes. Hun har sakt at hun ikke er klar for noe forhold og vi er ikke så mye sammen lenger, og det eneste vi gjør nå er å gi hverandre klemmer.

Men jeg har aldri følt så mye for noen før. Tenker på henne hele tiden, sitter å bare ønsker å være sammen med henne, men treffer henne ikke så ofte.

Tårene renner og hun er i hodet mitt hele tiden.. hva er dette. er jeg bare forelsket eller er det noe mer? føles som om jeg elsker henne forde om vi ikke har kjent hverandre så lenge. er det mulig?

vil ikke fortelle henne dette i tilfelle hun blir helt borte.

vi er begge i begynnelsen/midten av 20 åra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der er nok forelskelse , men du er nok så forelsket at du kunne sagt at du elsket henne . Det kan godt være at du elsker henne også . Hvis hun har sagt at hun ikke er klar for ett forhold ville jeg bare ventet . Ikke ta så mye kontakt akkurat nå , la henne lengte litt etter deg , så kan du sende henne en spontan melding eller ringe henne og spørre om hun vil bli med på ett eller annet koselig du finner på , noe som sjarmerer henne i senk .( Lag en sang til henne, hvis du kan spille gitar ! haha ) Hvis stemningen er bra og hun tyder til at hun er like interessert som deg kan du fortelle henne det .

Lenke til kommentar

takk for svar ann.

har tenkt at jeg ikke skal ta så mye kontakt med henne men det er utrolig vanskelig. klarer det aldri. blir til at jeg sitter å tenker på henne også knekker jeg og sender henne en melding.

hun er så herlig.

det som plager meg litt også er at ex'n hennes er begynt å sende henne mye meldinger å vil bli sammen med henne igjenn.

jeg sier selvsagt ikke til henne at det plager meg.

hun har tidligere sagt at hun er over han, men jeg liker det ikke forde.

hun er så herlig. dette er tungt. jeg vil være med henne og det sliter utrolig mye at jeg ikke kan det. håper hun vil ha meg å. hun er verdt å vente på men det er så tungt dette.

Lenke til kommentar

ikke tenk på det med ex'en , hvis hun sier hun har kommet over han har hun sikkert det !

Med midre det ikke var han som gjore det slutt , kan det være noe bak der . Men jeg ville

ikke hengt meg opp i det . Det burde du heller ikke si til henne ;)

hvor lenge siden er det du snakket med henne sist ? om jeg får spørre :)

Lenke til kommentar

Prøver å ikke bry meg så mye om det. tror det var hun som gjordet det slutt. så jeg stoler på det hun sier til meg. hun har ikke gidd meg noen grunn til å ikke stole på henne så.

men tenker nå litt på det forde.

Jeg var ute på byen en tur med henne og noen andre på fredagen.

også har jeg pratet litt med henne på melding i dag. men bare vanlig venneprat.

Spurte om jeg fikk en suss når vi skulle si hade etter byturen men fikk ikke det. fikk bare en god klem.

vet at hun har mye å tenke på og vil derfor ikke mase så mye på henne, men kjenner at det sliter på mine følelser å hele tiden gå å være usikker på hva som blir å skje.

men som sakt så er hun verdt å vente på og jeg digger henne så sykt mye. men er litt kjipt hvis det skal gå lenge slik og hun til slutt finner ut at hun ikke vil ha meg likevell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...