Gå til innhold

BK: Opp av stolen

-DMB-

Anbefalte innlegg

Mitt andre bilde postet her på bildekritikken. Har vært mye å gjøre med skole de siste månedene, og derfor har kameraet ikke blitt mye brukt. Fant fram et bilde fra i sommer som jeg har lekt litt med.

Er ikke noe spesifikt jeg vil ha kritikk på, så bare fyr løs med det som måtte falle dere inn! :thumbup:

Bildet er tatt på Tasta skatepark utenfor Stavanger.

Edit: Endret litt på beskrivelse.

post-192122-1269785942,1501_thumb.jpg

Endret av -DMB-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyre løs på hva som faller meg inn:

Hva pokker gjør den ekle stolen der? Den bryter med alt jeg forbinder med skating.

Det er for mye luft på toppen. Det beskjærer du vekk.

Elsker den lille gutten der, som står å ser på det som kanskje er forbildet sitt. Og ser seg selv i den samme situasjonen om noen år. Håp! Han gjør mye av bildet for min del.

Hvis jeg var deg ville jeg beskjært det slik (bilde i spoiler):

post-107204-1269891770,8253_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan se hva du mener. Stolen har ikke noe spesiell mening eller betydning, han skulle bare hoppe over den. Den står også der for å vise litt perspektiv med tanke på høyde på hoppet.

Er ikke sikker på om jeg liker det nye utsnittet ditt. Føler det blir for trangt. Takker for innspill, iallfall! :)

Er det noen andre som har noe å kommentere? Hva liker dere og hva liker dere ikke? :)

Lenke til kommentar

Jeg liker bedre utsnittet som Ageurk foreslo, i ekstremsportfoto synes jeg det er viktig at man har et så trangt utsnitt som mulig, for å kunne "føle" det som blir gjort; at man får følelsen av å være tett på/i samme situasjon.

Endret av andrvas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...