Tord93 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Fant den før deg https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101777&st=0 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Kan ikke noen tagge det gruppebildet av HWrekka med brukernavn? Hadde vært morsomt å se hvem som er hvem Noen kjenner jeg jo, men ikke alle. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Det ligger et halvferdig et i HW-tråden, men egentlig venter jeg/vi bare på at han som tok det skal legge det ut. Det som ligger i HW-tråden er bare hentet fra en artikkel, og i megacrappy kvalitet. Om han bare legger ut fila selv snart, kan i hvert fall jeg sette navn på de jeg vet om. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 hadde vert fint om vi kunne få den som råfil Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Ja, det er det jeg synes også. Men begge gangene jeg har spurt ham, har han bare oversett spørsmålet mitt. Det gjør meg meget mistenksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Noen som har bilder av meg da? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Få deg Facebook, Jon Ivar! MANGE bilder av deg der Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Få deg Facebook, Jon Ivar! MANGE bilder av deg der Jeg hater dere! Dette er en stor konspirasjon for at jeg skal skaffe meg Facebook, og vet dere hva? Jeg tror jeg til slutt bukker under. Jeg klarer ikke gruppepresset lengre. EDIT: * skaffe seg facebook* Endret 6. april 2010 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hylla vår ^^ Plassen min Lang lukkertid uten stativ er ikke så lett og få pent Kanskje litt slem, men vi fikk oss en god latter :!: Var faktisk en fra crewet som kom og tok bilde (Dere skjønner det hvis dere ser på skjermen ) Snart ferdigpakket Det siste bildet jeg tok utenfor kafeterian Det var det, har flere, men noen av de er litt ufokuserte på grunn av lang lukkertid, også er det noen som er nesten like de jeg har lagt ut. Gleder meg til neste år Endret 6. april 2010 av Tord93 Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 6. april 2010 Del Skrevet 6. april 2010 Lol, det siste bilde du tok utenfor kafeteriaen, jeg ser megselv ligge over bordet å sove nedi hjørnet der Lenke til kommentar
I.A.G. Skrevet 8. april 2010 Del Skrevet 8. april 2010 Noen glimt fra Event Productions og diverse andre ting på TG: Opprigging: Åpningsshowet ^^ Bildemiksing ute i OB-bussen. Kaos siste morgenen. WTF? O.o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå