Estella! Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Blir så forvirra av den aquariumslampen din iblandt bak her Estella! forvirra?? hehe Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jaa, lett å bli ufokusert av den Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Tatt for litt sia utafor skipet. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jaa, lett å bli ufokusert av den du er missunelig på den du Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Må få slengt opp mer bilder til oss som ikke fikk vert med i år da! Lenke til kommentar
NinjaPiraten Skrevet 2. april 2010 Del Skrevet 2. april 2010 Her er en video jeg har lagt ut. Bare går rundt å filmer litt. Kommer til å legge opp flere etter hvert. Gidder ikke lage noen video tråd, men antar at det går bra å poste den her Den driver fortsatt å processer så er ikke så bra quality. http://www.youtube.com/watch?v=D3lYDbLKAi0 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Er ikke så mange til nå, og de har ikke blitt så gode, men jeg laster de opp fordet Dårlig lyd, men... http://www.youtube.com/watch?v=ToDEiQDUpPY Endret 3. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Eztella's lampe-blubb Store bilder, ja beklager så meget. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) epic bilde av 7rym Endret 3. april 2010 av Estella! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Trym i sitt naturlige miljø. Kler ham veldig bra, synes jeg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Legger inn noen bilder fra kveldens prisutdeling. Joakimsen (med caps) tok en strålende 3. plass i freestyle music. Samen stakk vel av med 2. plassen i Fifa, om jeg ikke husker feil. Og pululf (t.v.) tok 3. plassen i rendered graphics. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ingen bilder av klokkestanden? Og ingen som tok seg bryet med å fotografere TGs ENESTE (?) kabinettløse 24/7-PC? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Veldig dårlig kvalitet, men... Dere vet hvordan det er med kompaktkamera, lite lys og uten stativ e.l. Endret 4. april 2010 av Meh. Lenke til kommentar
saivert Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 begynne å pakke sammen litt ja. bra jobba med bilder! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Bilder fra row 20 anyone? =D Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Endelig hjemme å der ligger kameraet jeg glemte men jeg skal poste bildene jeg har tatt, de er med mobilen å alle vet vel mobilkamera + mørket = crappy kvalitet så sorry for det. Div fra kveldene. Slik så det ut i dag tidlig rundt klokka 10 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 WOAH! Hvem sitt jævelskap av en server er det? Fett med Alucard utenpå : 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Det er en worklogg på den her et sted *lete* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå