Karmany. Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Hei Jeg poster denne siden jeg er helt blank på dette feltet, hehe. Her hjemme har familien min ett trådløst nettverk. En WAP54G står i stua, og jeg har en linksys-penn stukket i PC'n min (W7 Gamer) og skulle gjerne ha logget på routeren for å ha åpnet noen porter og litt slikt. For en stund siden fikk jeg hjelp av en kompis, men han klarte ikke å få det til heller. Så hvordan kan jeg gå frem da jeg skal logge på? Endret 28. mars 2010 av Karmany1234 Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 En WAP54G er ikke noen router men ett aksesspunkt så det er ingen porter og åpne på den, skal du åpne portene må du finne boksen som den WAP54G er tilkoblet. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Ehem.. Jaha Den er koblet rett i en dings utenpå veggen som tar imot signalene. Så hva skal jeg da gjøre for å åpne portene? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvilken leverandør av Internett har du? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Nettleverandøren vår heter DirectConect, håper det hjelper. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Da sitter vel routeren i antennen på veggen, mener det fulgte med noe info om dette i pakken fra DC, muligens ett program for og sette opp dette fra PC-en, ellers kan du jo sende en mail til de og spørre. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Ok, det skal jeg gjøre! Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå