Sandsvei Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hola! Er på utgikk etter en helt grei spill og film pc. Trenger ikke å være store greiene, men burde kunne takkle spill som WoW, Lotro, Empire TW, BF2, og kanskje det nye BF spillet.(har ikke fått prøvd det ennå). Jeg flytter inn til damen i mai, og det var IKKE aktuelt å dra med noe stor stasjonær for hennes del, så det må en bærbar til. Jeg er usikker på om det blir mye spilling og film titting i sommer, derfor vurdrer jeg å vente til høsten. Men er det noe vits? Vil en dyrere bærbar pr.dags dato miste mye av sin verdi til høsten slik at jeg kan dra i land en slik? Prismessig vil jeg helst ligge på 5-7 tusen. Får jeg råd kan jeg slå til med noe i sjangeren 8-10. Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574463 Tenker på denne! Men har noen her erfaring med å betale med finansiering? Hvordan gjør man dette? Får bare en feilmelding når jeg blir kredittvurdert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå