Beetrix12 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Hallo jeg har et lite problem som jeg håper at noen kan hjelpe meg med. Hvilken mobil skal jeg velge??? jeg har funnet to stykker: Samsung s8000 jet til 3000 og htc tattoo til 2000 jet- en har fåt god kritikk og annbefales av Amobil. Tattoo en har fåt terningkast 2 men er 1000 kr billigere. HJELP MEG! Endret 29. mars 2010 av Beetrix12 Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Da forsvant tre usaklige og totalt irrelevante svar. Om tråden dras mer off topic blir jeg irritert. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
dalianes Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hallo jeg har et lite problem som jeg håper at noen kan hjelpe meg med. Hvilken mobil skal jeg velge??? jeg har funnet to stykker: Samsung s8000 jet til 3000 og htc tattoo til 2000 jet- en har fåt god kritikk og annbefales av Amobil. Tattoo en har fåt terningkast 2 men er 1000 kr billigere. HJELP MEG! Hei! Kan absolutt anbefale Jet. Har hatt egen siden oktober, og har ikke noe å klage over nå. Om du er interessert kan du ta kontakt på PM for å kjøpe min, da jeg trenger å få solgt siden jeg trenger deler til bilen.. Så er det vell i tilleg tiltenkt oppdatering til Jeten nå? Den virker spennende! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Jeg har hatt HTC Tattoo og mener at den fikk ufortjent karakter her hos Amobil. Mobilen.no ga den terningkast 6. Jeg ville gitt den terningkast 4. Det som trekker ned er elendig batteri. Jeg har nå solgt Tattooen og kjøpt en Samsung I5700 Galaxy Spica . Den er bedre enn Tattoo på alle områder. Den har større og bedre skjerm, som også er kapasitiv. I tillegg er batteriet på Samsungen MYE bedre. Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Har hatt Jet en god stund og kan anbefale den. God skjerm, rask i svingene (800MHz), har det meste av programmer som en vanlig dødlig trenger + litt til, ok kamera med 2 stk led blitz, god å se film på (høy oppløsning + amoled) men litt liten skjerm kanskje, divx/xvid støtte, bra levetid på batteri etter min erfaring (blir bedre etter litt bruk), bra samtalelyd og god på sms. Det er trykkskjerm og ikke berøringskjerm. Men det blir en vanesak. HTC Tattoo er vel også trykkskjerm. Men HTC Tattoo stiller sterkt med Android. Lenke til kommentar
Beetrix12 Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 (endret) takk for gode råd alle sammen det virker som om jeten opplagt er best men jeg prøver å finne den billig. net on net har den for 2500 vil helste ha ny men brukt inne på finn går vel også greit jeg fant disse hva synes dere? nr 1 nr 2 nr 3 Endret 31. mars 2010 av Beetrix12 Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Sikkert helt greit å kjøpe brukt så lenge man får med kvittering og garanti. Men man vet aldri hva de har vert igjennom. Ser de ligger på 2000 blanke. Hadde det vert meg hadde jeg lagt på 500 og fått en helt ny en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå