jevli Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei folkens Satte på jobb for et par uker siden og kjedet meg litt. Tittet innom en spillanmeldelse (tror det var på ign.com). Spillet så veldig stilig ut, så ut som noe RPG med FPS-tendenser (just the way I like it!). På gameplay-videoen visste de at man havnet på en øde øy, fant en stokk og begynte å utforske øya. Jeg tror spillet er ganske nytt, neppe tidligere enn 2007... Poenget er at jeg har HELT glømt hva spillet heter, men jeg vil finne det igjen. Har prøvd å lett rundt omkring (blant annet på ign.com) uten hell. Tror det var et kort navn... Ringer det en bjelle hos noen? Mvh Birger Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Der var det, ja! Tusen hjertelig takk Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Neste gang får du google litt, tok meg 30sekunder (har ikke spilt det selv) Endret 28. mars 2010 av arthoz Lenke til kommentar
jevli Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Tro meg, jeg googlet Var litt vanskelig å vite hva jeg skulle søke etter. Da jeg prøvde "pc game lost on an island" fant jeg bare masse annet tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå