Sandsvei Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei, Jeg meldte meg på et vekterkurs for en liten mnd siden. Jeg vurderer nå å avbestille da jeg har fått et bedre tilbud. Greia er at jeg er småredd for at jeg sitter fint i det, at jeg må betale en fin slant uansett om jeg er med eller ikke. Følgende står: "Betalingsbetingelser: Kurset faktureres. Ved unnlatt fremmøte eller avbestilling senere enn 5 virkedager før kursstart blir det belastet 100 %. Ved avbestilling senere enn 10 dager før kursstart belastes 50 % av kursprisen." Slik jeg tolker det må jeg betale 50% om jeg avbestiller det nå, eller 10 dager før. Stemmer det? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvis du avbestiller før det er 10 dager igjen så tolker jeg det som om du slipper å betale noe. Når er det kurset starter? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Om det er 10 dager eller mindre, men mer enn 5 arbeidsdager, til kursstart så må du betale 50%. Er det 5 arbeidsdager eller mindre så må du betale 100%. Når er kursstart? Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Var 28 april om jeg ikke tar helt feil. Sent på april i hvertfall, så burde være tidsnok. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Da er det tidsnok. Kjør på Lenke til kommentar
Sandsvei Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Mail sendt, og takker for raskt og utfyllende svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå