Dweagord Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Egentlig skjønner ikke jeg så mye av dette med 8 pin og 6 pin osv ..' Jeg er ikke så god på det som er inne i pc'en selv... Men har hørt at det ikke er så vanskelig å sette sammen en pc selv så hadde tenkt det.. Men vis du kan få nesten like bra ytelse på 5770 CF enn 1 5870 eller hva det var , til samme pris .. så er det kansje 5770 CF jeg velger grunnet at det ser sinnsykt fett ut Vis dere mener noe annet .. gidder dere å skrive linken til de foskjellige delene så kansje jeg kjøper alle delene valgt ut selv ..? Endret 28. mars 2010 av Dweagord Lenke til kommentar
chriss10an Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Egentlig skjønner ikke jeg så mye av dette med 8 pin og 6 pin osv ..' Jeg er ikke så god på det som er inne i pc'en selv... Men har hørt at det ikke er så vanskelig å sette sammen en pc selv så hadde tenkt det.. Men vis du kan få nesten like bra ytelse på 5770 CF enn 1 5870 eller hva det var , til samme pris .. så er det kansje 5770 CF jeg velger grunnet at det ser sinnsykt fett ut Vis dere mener noe annet .. gidder dere å skrive linken til de foskjellige delene så kansje jeg kjøper alle delene valgt ut selv ..? Ikke kjøp to skjermkort hvis du har penger til 1 som er bedre en begge to til sammen. For det første fordi da har du muligheten til å oppgradere til CF senere. Og for det andre: Det er bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå