Gjest Gutt_18 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre snart... Moren min på 50 er helt håpløs..jeg googlet litt og leste litt om midtlivskrise, og nesten alle symptomene stemmer. Hun drikker mye, går rundt og kjefter og klager på alt og ingenting, skal hele tiden snakke med en av oss barna alene, og hun hater visstnok faren min. Hun påstår at ingen er glad i henne lenger, og at hun hater livet sitt. Dette ødelegger utrolig mye for oss andre her i hjemmet. Noen som har vært borti det samme som kan komme med noen "tips"? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei Det kan høres ut som om moren din er deprimert, mye av det du sier hun gjør kan minne om det. Det er i fall ikke lett for andre familiemedlemer verken å gjøre noe med det, eller å leve med. Du kan si i fra til moren din hvordan du opplever henne, og spørre om det er noe hun ikke er fornøyd med i livet sitt, og om hun eventuelt kan gjøre noe selv for å få det bedre. Fortell at det ikke er kjekt for dere andre når hun oppfører seg slik hun gjør. Hvis ikke hun vil snakke om det, så kanskje du kan kontakte legen hennes, og fortelle om hvordan du opplever henne. Da kan legen komme innpå disse tingene neste gang din mor har time. Mvh Dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå