Simen1 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Garmin NUVI255 690 kr Tomtom One V4 Nordic 699 kr Har disse fotoboksvarsling? Hvilken bør jeg velge? Bør jeg vurdere noen andre i samme prisklasse? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 nå er ikke jeg ekspert på bilgps men jeg tror TomTom acer den klassen. mutters har en TomTom og på den kan en laste ned fotoboksvarsling fra en haug land fra nettsiden deres. Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg ville også satset på TomTom Min far har hatt begge selv, og synes at TomTom er best! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Så fotoboksvarslinga ligger altså ikke inne fra før? Jeg kikket litt innom nettsiden deres men fant ikke noe egen fotoboksvarselnedlasting under hverken accessories eller maps. Det som er mest aktuelt er Norge og Sverige. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 for å si det som det er så husker jeg ikke om Norge lå inne fra før av med fotoboksinformasjon men det kan vel uansett være en fordel å oppdatere denne da det sikkert har kommet nye fotobokser siden programvaren ble laget. jeg brukte oppdateringsprogramvaren som fulgte med GPS'en til mutters og fant det dermed ikke på TomTom sine sider. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Takk, da virker Tomtom som det sikreste kjøpet av de to. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Det ble Tomtom og eieren er fornøyd. Eieren er godt fornøyd selv om det kom en på besøk som pratet varmt om Garmin. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 så lenge en skal ha bilgps skal det vel mye til for ikek å bli fornøyd med TomTom uansett har jeg inntrykk av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå