andeham Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Strever du med AVCHD-opptakene i Premiere? Nå er løsningen her. Les mer Lenke til kommentar
Tore Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Flere hunde kr for en 3.parts plugin... Jeg strever med å skjønne hvorfor ikke Adobe selv kan komme med oppdateringer til sine "eldre" programmer... Patches, plugins og oppdateringer... I det minste slik som dette, støtte nye filtyper som kommer... Når man betaler 10.000kr for et produkt skulle man tro man skulle kunne bruke det i mer en 1år, men nei... Begge mine kjøpte Adobe produkter står fortsatt i versjon 1.0 , ikke skjedd noe siden release... (Men, de fungerer jo til mitt bruk) "selvfølgelig oppdaterer de ikke eldre programvare, da selger de jo ikke noen nye" Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes at Adobe driver å spytte ut altfor mangen versioner for tiden. Alt var enklere da du hadde proff og amatør. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes at Adobe driver å spytte ut altfor mangen versioner for tiden. Alt var enklere da du hadde proff og amatør. Lyst til å utdjupe dette? Kva av Adobe sine program er det som har for mange utgåver? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ja okay. Du har i Photoshop famlien, som jeg ser på websiden dems: CS4 Extended CS4 Lightroom2 Elements 8 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Greit nok, PS er eit unnatak, men det er no likevel ikkje so ille. Det er «ingen» som kaller LR for Photoshop Lightroom. Sjølv om det er i PS-familien, so er det ein annan type program enn dei andre programma, og slik sett ingen versjon av PS. At dei har laga ein Extended-versjon av PS er fordi dei har byrja å leggje til mykje funksjonalitet for ma. 3D og video, og eg vil tru det er so mange som ikkje er interessert i dette, at dei valgte å lage eit alternativ. (Men dog, at dei slik kunne ta ein litt høgare pris, og tene litt ekstra, kan jo ha vore med å påverke den beslutninga.) Det står forøvrig ganske greit på sida til PS kven dei to versjonane er retta mot: http://www.adobe.com/products/photoshop/compare/ Du fekk det til å høyre ut som om Adobe på generell basis hadde mange versjonar av programma sine, og om det berre er PS du eigentleg klager på, er det å overdrive ein smule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg