Ponus Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Leser en bok om fotografering og er kommet til kapittel om blomsterfotografering . Tok dette med stativ mot lys vegg 1/10 sec F 5,6 og ISO 100 Endret 28. mars 2010 av Ponus Lenke til kommentar
festuz Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Leser en bok om fotografering og er kommet til kapittel om blomsterfotografering . Tok dette med stativ mot lys vegg 1/10 sec F 5,6 og ISO 100 WOOW, sykt bra ! Lenke til kommentar
Ponus Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg er vandt til konstruktiv slakt , men denne gangen ingenting. Skal jeg tolke det dit hen at jeg er i rett spor innen denne grenen, eller er det ikke verd en kommentar? Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Synes kronbladene er for mørke / for lik bakgrunnen. Det store helt til høyre har mye lys ytters og lite innerst. Som du sikkert, så ser jeg fram imot at det begynner å gro på marken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå