Gå til innhold

har du en vits?

pocket-bike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

norsken,dansken og svensken hadde konkuranse om hvem som kunne skyte en pil med bue lengst. svensken sa at an kunne skyte en pil til tyskland, dansken sa at han kunne skyte pil til italia,

norsken sa ingenting bre spente buen å skjøt.

neste dag sto det i avisen, kineser fikk norsk pil i rompa!

Lenke til kommentar

Hadde det ikkje vore meir morosamt dersom:

Nordmannen, svensken og dansken diskuterte om kven som kunne skyta lengst sørover.

Svensken sa han kunne skyta heilt til Tyskland, og dansken påsto at han kunne skyta heile vegen til Spania.

Nordmannen så morosamt på svensken medan han spente bogen og sendte ei pil av gårde.

Etter ei lita stund falt svensken om med ei pil i ryggen.

Lenke til kommentar

En vits som faktisk er sann:

Under krigen var tyskerne som mange vet svært tilstedeværende i Stavanger-området. Sola Lufthavn var den største flyplassen i landet på den tiden, og tyskerne brukte denne flittig. På en av de daglige rutine-patruljene kom tyskerne innom en gård, hvor en sliten Solabu (en som bor på Sola) sto og sagde ved. Tyskerne stilte seg opp og så på mannen som sto og slet. Mannen sagde videre, men mumlet et par ord om tyskerne. Den ene tyskeren hørte det, og gikk bort til mannen og spurte; "Was sagen sie?" . Mannen så dumt på tyskeren, og svarte; "Ved for faen, ser du ikkje at det e ved eg står og sage på?!!??"

Lenke til kommentar

Et par er på sykehuset, dama holder på å føde. Dama føder barnet. En lege er tilstede og tar i mot barnet. Han ser på barnet lenge og nøye før han kaster det i veggen av all sin kraft. Dama skriker og mannen sier: Hva faen er det du gjør? Så sier legen: Jeg bare kødda, den var dødfødt.

Endret av Geir M
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Et par er på sykehuset, dama holder på å føde. Dama føder barnet. En lege er tilstede og tar i mot barnet. Han ser på barnet lenge og nøye før han kaster det i veggen av all sin kraft. Dama skriker og mannen sier: Hva faen er det du gjør? Så sier legen: Jeg bare kødda, den var dødfødt.

Årets aprilsnarr

Lenke til kommentar

fy faen :p

1. Hva kalles en snakkende tusenbein?

- Walkie talkie :p

2. Et mann hadde lånt bort en løk til kompisen sin, men han fikk den aldri tilbake.. Så han bestemte seg for å sende en PURRELØK!! (HAHA:P)

3. Det var en gang to sandkorn i en ørken, så sir det eine sandkornet: ikke se! vi er omringet!

Lenke til kommentar

Ikke akkurat en vits, men den funker bra som SMS etc.:

Julius er død, og grunnet utseende og din IQ tilbys du stilling som sjefsape.

Lønn er gratis bananer og apeknull.

Mvh Kristiandsand Dyrepark.

Fikk denna av modern en gang i tida:

Jeg har en mann som er kjekk og flott, med glimt i øyet og vakker kropp.

Mørkt kort hår, og er helt topp.

Bare så synd jeg må blåse ham opp!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...