arela Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hmm - slike nymotens begredeligheter - får vel ta en runde da. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Tror det er innstilt på sommertid fra før jeg Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 5D2'n klarte det selv, men jeg måtte inn og fikle litt i menyene på 50D. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Klokka på kameraet går sånn 3 timer for raskt eller noe uansett, men nå kunne jo kanskje vært en anledning til å stille den Lenke til kommentar
TGB Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Klokka på kameraet går sånn 3 timer for raskt eller noe uansett, men nå kunne jo kanskje vært en anledning til å stille den Det som er praktisk når man bruker GPS på kamera med jevne mellomrom; klokka blir automatisk synkronisert og korrekt Lenke til kommentar
morlie Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva skal jeg med klokke på kameraet? har oftere med meg mobil til å se på klokke enn ett stort Dslr Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg trenger ikke. Jeg stillte den aldir i høst. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva skal jeg med klokke på kameraet? har oftere med meg mobil til å se på klokke enn ett stort Dslr Er jo greit og kunne finne et spesifikt bilde utifra et klokkeslett. Fant faktisk ut her om dagen at jeg fortsatt driver og lagrer bilder i 2009 mappa Lenke til kommentar
ThorU Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Jeg vet ikke om det er et godt eller dårlig tegn, men klokka på kameraet var den første jeg stilte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Hva skal jeg med klokke på kameraet? har oftere med meg mobil til å se på klokke enn ett stort Dslr Det øyeblikket du begynner med geotagging, så skjønner du hvorfor du trenger klokke på kamera, og hvorfor det må vær rimelig riktig innstilt Lenke til kommentar
morlie Skrevet 5. april 2010 Del Skrevet 5. april 2010 Var ment som ett lite "morsomt" avbrekk fra særemneskriving hehe. artig at du nevner geotagging, jeg holder faktisk på å undersøke mer om det ettersom jeg skal mye ut å reise det neste året, så jeg skal helt klart stille klokken på kameraet ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå