Sven_SR Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Litt usikker på plassering av spørsmål, men prøver her: Jeg tenkte prøve bruke min mobilhandsfree Platronics 370 sammen med iPod Touch 3.gen. Tanken er å kunne bruke skype til å ringe med gjennom trådløsnettverket hjemme og overalt ellers (enkelte å ha med en iPod og en handsfree f.eks. på busser med trådløsnett). Problemet mitt ligger i at jeg ikke får parret enhetene. Setter platronicsen i parringsmodus og slår på bluetooth på iPoden, men ingenting skjer. Har noen tips eller erfaringer med å prøve det samme? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Flyttet tråden til ett mer passende forum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 iPod touch støtter kun AVRCP, A2DP og PAN - ikke HFP. Dvs at du ikke kan bruke monoheadset på den, kun stereoheadset laget for musikk i tillegg til tale Lenke til kommentar
Sven_SR Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 iPod touch støtter kun AVRCP, A2DP og PAN - ikke HFP. Dvs at du ikke kan bruke monoheadset på den, kun stereoheadset laget for musikk i tillegg til tale Vil f.eks. HTC legend fungere med skype og en handfree på denne måten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå