hakkannen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kjøpte en Dakine Sequence kamerasekk til min D90 med utstyr. Det følger med 3 skillevegger/romdelere som kan festes med borrelås slik at objektivene trives best mulig. Dessverre er objektivene mine alt for små, eller så har jeg for mange (ikke godt å si), men jeg har i alle fall kommet fram til at sekken har et desperat behov for flere skillevegger. Slik objektivene ligger nå må to og to ligge inntil hverandre uten skillevegg i mellom. Synes ikke det er særlig kjekt at de ligger og gnisser mot hverandre. Har søkt etter løse skillevegger til fotobager, men finner ingen som forhandler dette, Noen som har vært ute for lignende selv og vet hvor det er mulig å få tak i slike? Alternativet er å sy dem selv, men hadde håpet å slippe å lete fram symaskinsertifikatet fra barneskolen.. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Scandinavian photo har muligens noe. Ellers er jeg ganske sikker på at b&h har det du trenger. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Du kan spørre den norske importøren om de har en løsning. Kanskje de har noen ødelagte/reklamasjons bagger som de er villig til å ta ut innmaten fra. Eventuelt Foto/Video som er de eneste i Norge (som jeg kunne finne som selger foto sekk varianten). Seasport Import AS Dronning Maudsgate 1-3 Olso 250 http://www.srfsnosk8.no/engros/ Ellers; http://www.scandinav...px?sid=10517282 Billigste løsningen ser ut til å være; boble plast poser for hvert objektiv, eller å finne den billigste kamera baggen som finnes (2-300kr.) med velkro innmat som du kan bruke til å bygge ut innmaten i sekken din. Endret 28. mars 2010 av arthon Lenke til kommentar
arela Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Evt skaff deg objektivposer. Du betaler nesten ingenting for skinnposer eller lignende fra Kina - frakt inkludert. De jeg har kjøpt er mye bedre enn orginalpiosene som følger med endel Nikon objektiver. Utrolig mye bra, søk på lens pouch. Lenke til kommentar
hakkannen Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takk for gode tips Får ta en liten research og se hva det blir til. Objektivposer er også en løsning, men samtidig blir det gjerne litt styr når det skal skiftes objektiver raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå