festen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg kjøpte en slik og er overrasket over hvor dårlig kvalitet det er på den sammenlignet med E71, og også E63 som jeg har brukt fra før. Det er som en leketelefon. Displayet er merkbart mindre skarpt og ikke samme kvalitet som displayet på E63, telefonen er ustabil og henger ofte om det brukes kamera eller GPS, og selve byggekvaliteten på telefonen er ikke på samme nivå som E71, eller E63, de er made in Korea, E72 er made in china. Det er ikke god presisjon på finishen, og kameraet er uendelig tregt. Jeg trodde denne telefonen skulle være en bra oppgradering, men av de 3 telefonene er det den dårlgste på alt bortsett fra batterilevetid, video og hastighet. Lenke til kommentar
Trond B Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 Er ikke helt enig. Min er veldig stabil og har ikke hatt noen problemer med at den henger seg. Har nå oppgradert til siste softwaren. Finsihen er også veldig bra bortsett fra at skjermen kanskje blir litt lettere ripete enn på E71 pluss at batterilokket ikke sitter riktig så godt som på E71. På min står det made in Finland på lappen inni telefonen. Lenke til kommentar
festen Skrevet 20. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2010 Er ikke helt enig. Min er veldig stabil og har ikke hatt noen problemer med at den henger seg. Har nå oppgradert til siste softwaren. Finsihen er også veldig bra bortsett fra at skjermen kanskje blir litt lettere ripete enn på E71 pluss at batterilokket ikke sitter riktig så godt som på E71. På min står det made in Finland på lappen inni telefonen. Jeg kan nok moderere kritikken endel. Min er made in China. Den er litt dårlig tilpasset, men etter at jeg har mistet den i bakken et par ganger er det klart at den tåler litt juling. Minnet er bedre, hastigheten bedre, kamera og lys er bedre, batteri er vesentlig bedre, tastaturet er mye bedre enn E71, og marginalt bedre enn E63, det eneste som er litt svakt er at skjermen på E63 er bedre enn skjermen på E72, men det kan være fordi telefonen skal være tynnere. Lenke til kommentar
groov Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Toppmodellene bygges av Nokia i Finland til å begynne med, deretter settes produksjonen ut til f.eks. Kina. Min E72 er laget i Finland og har god byggekvalitet. Softwaren er jeg ikke fullt så fornøyd med, opplever at den starter om uten videre, spesielt når jeg bruker FM radio. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå