Lovegame Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Bruker navna. Har med at mamma var lærer, og pappa var ansatt i kommunen, og jeg så han ofte på skolen der jeg gikk. så ble fornavn Lenke til kommentar
norgi Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 mutti og Pappa, vi snakke enda tysk hjemme ^^, og når jeg snakke med andre folk så si jeg mor og far Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Bruker stortsett mamma/pappa. Men hender jeg slår til, og sier muttær og fattær. Mest for kødd, riktignok. Lenke til kommentar
Leprechaun Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg sier som regel mor og far eller mams og paps og noen ganger sier jeg navnet til min far for irritere broren min. Jeg sa mamma og pappa da jeg var liten, men det er mer naturlig for meg å si mor og far nå. Lenke til kommentar
Itek Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Jeg sier mamma og pappa, som de fleste andre her, men hvis de ikke hører meg, bruker jeg hele navnet med etternavn! Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Mamma og pappa, morsan og farsan til tider. Endret 2. juni 2010 av Kalars Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Sier mor og far. Angående diskusjonen om hvorfor noen sier dette, tror jeg ikke det har noe med hvor"fin" man er på det, eller hvor gammel man er. Det gjelder kanskje bare på østlandet hvor folk på beste vestkant sier mor og far. Her på vestlandet sier de fleste mor og far, i hvert fall min erfaring. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 "Mamma og pappa" hjemme, "Morsan og farsan" ute. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg sier stort sett mamma og pappa, eller Navn og Navn. Om jeg omtaler dem og de ikke er tilstede kan jeg også finne på å si mor mi, og far min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå