Glassflasken Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg sier mamma, men pappa har jeg ikke kontakt med Min far er død. Kondolerer Var flere år siden, men takk. -- Sier feks. "Jeg skal hjem til min mor" Ikke. "Jeg skal hjem til mamma". Vet ikke om det har noe å si, men jeg er 26 år. Kondolerer ass!! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Går vel mest i mamma å pappa her ja. Har prøvd med navnene dems, men det blir bare merkelig Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Snakker jeg til dem, så sier jeg mamma og pappa. Snakker jeg om dem, så sier jeg like ofte far og mor. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Hvis jeg snakker om dem, sier jeg far og mor. eks: Jeg skal hjem til mi mor. og ikke "Jeg skal hjem til mamma" Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Navnet på dem i 3. person blir muttern og fattern. For eksempel "Jeg stikker til fattern etterpå" Men navnet i 2. person er mamma og pappa. For eksempel "Mamma, gidder du å gi meg fjernkontrollen?" Hvorfor veit jeg ikke, det har vel noe med at jeg alltid har sagt "mamma" og "pappa" til dem, men når man vokser opp begynner det å høres barnslig ut, og derfor snakker jeg om dem til andre som "muttern" og "fattern". Har også lagret dem som "Muttern" og "Fattern" på mobilen. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Hitler og Pappæ. (Ja, æ) Ja, for real, jeg tilkaller mamma med navnet Hitler, og ho reagerer på Hitler, så da er det sånn Endret 3. mai 2010 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 (endret) Jeg sier mamma og pappa. Både til de og til andre. Samboerne deres bruker jeg navn på. Mor og far bruker jeg på besteforeldre på mamma sin side. Endret 6. mai 2010 av bazukh Lenke til kommentar
Romis Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Bruker mamma til mamma, og navnet til stefaren min når jeg snakker til han. Lenke til kommentar
Adana Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sier mor og far. Det gjør vi alle tre søsken, eldste er 25 og yngste er 18. Eldstebrodern pleide å si far og navn, av den enkle grunn at mor omtalte far som far, og far omtalte mor ved navn. Lenke til kommentar
iDork Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Jeg sier mamma og pappa. Kommer sikkert til å fortsette med det en stund også tror jeg. Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eg seie Mor og Far, vis eg våge meg og sei Mamma/Pappa blir eg mobba resten av dagen fordi eg er ein byass.. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Eg seie Mor og Far, vis eg våge meg og sei Mamma/Pappa blir eg mobba resten av dagen fordi eg er ein byass.. Mor og far er litt mer by men... Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 er mor og far mer by?.. HA-HA.. tror du må være åndssvak no affence Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Sier pappa eller navet. Mamma kaller jeg Muttern og Gamla. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Om dem: Muttern og fattern Til dem: Mamma og pappa Tror jeg aldri har kalt dem for navnene dems, faktisk! Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Faren min kaller jeg for fatter eller gammern. Mora mi kaller jeg for forpulte jævla drittkjerring. Haha! Du er ikke tilfeldigvis broren min? Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Faren min kaller jeg for fatter eller gammern. Mora mi kaller jeg for forpulte jævla drittkjerring. Haha! Du er ikke tilfeldigvis broren min? Bytter du fitte, med dritt, så har du en tvilligbror også. Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Mamma og pappa, omtaler som mor og far. Den dagen jeg får unge skal det være barnelære at jeg er "far" og ikke pappa. Liker egentlig ikke ordet "pappa", far synes jeg er mer riktig tittel for faren sin. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Pappa blir mer personlig, hva man kaller dem tror jeg avhenger av om man ser ham som far eller sjef… Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå