TheCatIsALie Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Har sett litt etter spillet på youtube, men finner svært få videoer, er spillet bra? Hvis det tar kort tid å fullføre tenkte jeg jeg kunne gjøre det en dag. Noen som har spilt det? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Haha, prosjekt snøblind, ute nå! Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Gratis her: http://www.gamezone.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=10491 Bortsett fra at det er 29kr frakt da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Fikk spilt i ca 5 minutter, så kjæsjet spillet. Måtte kjøre i Win XP komp. modus for å kunne starte spillet. Var kanskje ikke helt utrolig rått, men var fullt spillelig.. minus at .exe fila sluttet å virke da. KAN ha noe å gjøre med at jeg brukte mounted mini-gun, men burde ikke ha noe å si.. EDIT: Spilte først 1 time, så kom jeg til en level, jeg nå har prøvd ca 5 ganger på, kommer langt, men så å si INGEN save-punkter, så dette spillet skuffet litt. Men ellers var det bare ræva keymapping som trakk ned. Og kanskje få oppløsning-valg. Endret 29. mars 2010 av Jevrio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå