Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Deppa av forbindelser med menn

Gjest Maren

Anbefalte innlegg

Gjest Maren

Jeg lurer på om jeg er normal..... Jeg har hatt kontakt med noen menn fra nettet som jeg har møtt, og hatt sex en del ganger med. Blir veldig såret, for plutselig slutter de å skrive til meg, eller så sier de at de ikke ønsker å høre mer fra meg. Er det naturlig å ta slikt ille opp? Å ta seg næv av det? Eller er det unormalt, siden det ikke er blitt noe mer enn dating... og ikke forhold...... Noen andre som føler håpløshet, og blir stresset i datingsituasjoner.... Det går på selvbilde løs til tider, og ser at det gjelder å være sterk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er vel klar over at de du har møtt har kun vært interessert i sex.

Kanskje du burde heller sikte på noen andre type gutter, som faktis er ute etter et forhold og ikke bare et ligg.

Er helt normalt at du tar det personlig, og at det går på selvfølelsen din når de bare slutter å ha kontakt med deg etter sex. Men da må du selv være litt "smarter" og ikke gå for slike gutter.

Lenke til kommentar

Gå ut og finn deg noe, ikke på byen eller på nett, men i en skikkelig datingsituasjon som på universitetet el. Begynn med noe, sjekk opp noen på tennis, treningssenteret etc. Større sjangs for å finne noen seriøse om du styrer unna "sex"-arenaene.

Lenke til kommentar

Jeg for min del skjønner godt at du finner det utilfredstillende å bare ha sex. Det er spennende en stund, men så vil en kanskje ha et mer langvarig forhold der en kan bli bedre kjent med personen. Har du sex flere ganger med samme person vil du jo kanskje knytte deg mer til denne, og det blir tyngre når forholdet opphører.

Gir du utrykk for at du ser etter et forhold og ikke bare tilfeldig sex med en gang dere får kontakt? Et triks kan jo være å dra tida ut før dere har hopper til køys. Da vil vel de som bare er ute etter sex forsvinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...