Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutt trenger hjelp (sosial problemer)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

halla. Gutt på 17 år. Singel og har alltid vært det. jeg er ganske populær i de fleste kretser, og har mange venner. Blir fort kjent med nye mennesker, og har alltid vært en "smart" gutt, flink på skolen, menneskekjenner og sosialt flink. Alltid vært klassens klovn, og mange har kalt meg morsom gjennom livet mitt. Jeg er også en datageek, henger på LAN, spiller wow, wc3, cs osv. Bruker mye av fritiden foran dataen, men er ikke feit. Har aldri vært fornøyd med utseende mitt. På fester danser jeg og kliner med random jenter og har mange bra sjekkereplikker. Sitter ofte på MSN har mange jentevenner som virkelig åpner seg for meg og forteller mye, fordi jeg er en hjelpsom gutt, og har til og med fått sjarmert ett par jenter for å være hjelpsom, troværdig og forstående. Nok skryting. Jeg har seriøse problemer med å få meg dame. Jeg driter meg alltid ut, blir sinna når damer jeg driver på med snakker / henger med andre gutter, er manisk sjalu, kjefter på jenter som ikke er perfekte, og er generelt psykotisk når det kommer til jenter. Ser feilene men er så sint i gjerningsøyeblikkene at "Jævla løse hore" fort blir vanlig i samtalen, bare jenter jeg ikke engang er sammen med enda driver med andre fester. Sliter også med å få kontakten med jentene jeg liker. Noen er jeg gode venner med og sliter med å få "steppet" opp. Hvordan ikke lage en totalt awkard tilstand med å prøve seg? Når det kommer til random damer kan jeg godt ha mange "sex-samtaler" for å mekke litt intresse, men det ender max med ett knull på fest. Intet annet. Sliter med å være romantisk og seriøs når det gjelder dette.

Hvorfor jeg henvender meg til diskusjon om dette? aner ikke. søker vel noen som har vært gjennom en lingende situasjon. Vel vel, hjelp søkes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...