EMS15 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hei. Jeg er nå for fjerde gang I Northrend og møter samme problemet for fjerde gangen. Jeg er en Rogue lvl 73 atm. Og har nå fullt Northrend gear. Tingen er at det jeg har er pure Agility og Attackpower (Crit, hit, haste osv.) Men det neste jeg får har sirka 17 mindre Agility og 38 mintre attackpower men 63 mer stamina. Så det er da: Hva velger jeg? En god blanding kanskje? Det var slik med Paladinen min som jeg levle først. Jeg valgte alltid stamina framfor Strength og det som skjedde var at jeg hadde nesten 17k hp i 78 (nåja) før jeg bestemte meg for å velge Strength framfor Stamina. Jeg endte opp med 12k HP i 79 (elns.. ) og 3-400 høyere DPS. Soeh.. Stamina framfor Attackpower + Agility / Strength? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jeg er lvl 71 atm, og så langt har jeg bare tenkt på AP og agi, egentlig. Undead har jo racial og jeg får nok av clothes til first aid, så synes ikke det har vært noe problem. Har jeg lite liv bruker jeg begge stunsa, så er de som regel død, om ikke, så er de død like etter. Jeg satser på agi og AP, stamina har jeg som på 3.plass Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 (endret) Jeg er lvl 71 atm, og så langt har jeg bare tenkt på AP og agi, egentlig. Undead har jo racial og jeg får nok av clothes til first aid, så synes ikke det har vært noe problem. Har jeg lite liv bruker jeg begge stunsa, så er de som regel død, om ikke, så er de død like etter. Jeg satser på agi og AP, stamina har jeg som på 3.plass Men når du kommer deg lit inn i Dragonblight og videre begynner statsene på gearet å ligne på +67 stamina -17 Agi, -18 attackpower. Det er da jeg stusser. For + 670 hp -0.12% Crit (ikke regnet ut..), -32 attackpower (ikke den heller.), -0.09% Dodge (u know). Endret 28. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hmm... Ja.. Nå ble jeg jaggu usikker jeg også.. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hva i all verden skal dere med stamina uansett? bandagen healer ikke i % så om du har 10k hp, og må bandage, ender du på ~8k hp igjen etter bandage. Om du har 20k så tar det lenger tid før du må bandage, men du ender fortsatt kun på ~8k hp etter bandage, og det er cooldown på den. Så stamina utsetter egentlig kun første bandage, etter det er det et fett hvor mye stam man har. AP/agi/hit/crit osv er bedre enn stam, all offensive stats > stam imo. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hva i all verden skal dere med stamina uansett?(????) bandagen healer ikke i % så om du har 10k hp, og må bandage, ender du på ~8k hp igjen etter bandage. Om du har 20k så tar det lenger tid før du må bandage, men du ender fortsatt kun på ~8k hp etter bandage, og det er cooldown på den. Så stamina utsetter egentlig kun første bandage, etter det er det et fett hvor mye stam man har. AP/agi/hit/crit osv er bedre enn stam, all offensive stats > stam imo. Støtter den kommentaren der. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Tingen er at jeg hadde valgt 600 liv overnfor say -- 30 attackpower og 0.40% crit som er forskjellen. Men i lengden blir jo forskjellen veldig stor. Så blir nesten en god blanding siden jeg spiller på RAF rogue uten First Aid / Professions og PvP server så det blir ganske mye PvP under levingen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Drit i stats, ta quest rewarden som gir mest gold når du selger det til vendor. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor velge 600 mere liv? Det betyr bare 1 sekund lengre overlevelsestid. Imot å ha bedre treffsikkerhet eller større sjans for crits. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Hvorfor velge 600 mere liv? Det betyr bare 1 sekund lengre overlevelsestid. Imot å ha bedre treffsikkerhet eller større sjans for crits. Vel.. Det er snakk om 600 mer liv på say legsa. Hvis jeg da får nye hands i tilleg som er 600 mer liv blir det 1200 og say 70 mindre attackpower og opptil 1% mindre critchance. Attackpoweren og critchances er så liten at jeg ikke vet om det er vert det lengre. Blir liksom litt sånn: Stamina gear 15k HP 2k AP 17% critchance vs AP gear 11k HP 2,2k AP 21% critchance eller god blanding som hadde blitt noe ala dette: 13,5k HP 2,1k AP 19,21% critchance Statsa er tatt fra en kompis før og etter han skifte gear fra stamina til attackpower. Jeg husker det sånn noen lunde. Blandingsgearet er tatt rett ut fra hode mitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Good luck med å jakte på høyest mulig HP-tall, da. Hitpoints har ikke så mye å si når du bare overlever 2 sekunder lengre uten å fortsatt lande crits eller treffe skikkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå