Gå til innhold

PL: Liverpool vs Sunderland 28.03.10

YNWA32

Hvem vil du skal starte kampen av disse:  

23 stemmer

1. 1. Ved siden av Macherano:

• Aquilani
      21
    • Lucas Leiva
      2
  2. 2. Høyre ving:

• Dirk Kuyt
      3
    • Maxi Rodriguez
      20
  3. 3. Venstre ving:

• Ryan Babel
      17
    • Maxi Rodriguez
      0
    • Yossi Benayoun
      6

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS: Assist fra Reina på målet til Torres? :)

Stemmer det, ballen spratt rett over Babel, men han var ikke borti ballen.

Ang bytter:

Vil absolutt se Aquliani, bare synd vi ikke har Pacheco på benken. 2.omgang hadde jo passet han ypperlig for å få spilt litt mer en 7.min på A-laget.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

bare synd vi ikke har Pacheco på benken. 2.omgang hadde jo passet han ypperlig for å få spilt litt mer en 7.min på A-laget.

Viktig å huske på at U-18 har ødelagt en del muligheter for ham på A-laget. Ikke alltid dette er Rafa sin feil.

Edit: Hadde vert digg å hatt El-Zhar mot slutten i dag.

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Viktig å huske på at U-18 har ødelagt en del muligheter for ham på A-laget. Ikke alltid dette er Rafa sin feil.

Edit: Hadde vert digg å hatt El-Zhar mot slutten i dag.

sier ikke at det er Rafa sin feil, bare synd han ikke er i troppen. Dette er en type kamp han kan vokse på.

Jeg ble veldig fan av Owen da han var 16-17 og storkoste meg da han fikk spilletid i sesongens to siste kamper som 18 åring og scoret mot Wimbledon i debuten.

Sesongen etter da Fowler var skadet spilte han jo også ekstremt godt og nettet 18 mål i sin første hele sesong i PL.

Idag er jo PL helt anderledes og det er ikke like lett, dessuten var jo Owen EKSTREM på rykk og fart som unggutt.

Men mener bestemt at Benitez ikke slipper til ungdommen like mye som han kunne gjort. U-18 lag i veien er en ting, men se på Arsenal, Scum, Everton osv der får man sjanser selv om alderen og erfaringen taler imot.

Lenke til kommentar

Herlig. Kjedelig siste halvtime, men det er lov når man leder så suverent. Spare krefter til større og mer krevende kamper. Har troa på 4. nå. 10 dager for Tottenham mot Chelsea, United og Arsenal kommer til å "avgjøre" hvor 4.-plassen havner.

Lenke til kommentar

Fornøyd i dag faktisk. God i alle spillets faser, sånn omtrent, skulle vært 4 eller mer til oss i første. Tenk hvor mye Agger kunne ha scort per sesong om han begynte å treffe på avslutningene sine. Alt i alt en god kamp mot et forholdsvis godt lag.

De siste rundene i PL blir utrolig spennende. 3 lag som slåss om første plass og 4 lag om fjerde. Gleder meg.

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke at Tottenham har 4 poengs forsprang med én kamp mindre spillt. Det betyr at vi nesten er avhengige av at de enten taper eller får ett poeng i alle tre kampene mot United, Chelsea og Arsenal. Hvis Tottenham vinner en av disse kampene, tror jeg de tar 4. plassen.

Lenke til kommentar

Torres er i form ja?

Liten tvil om det ja, bare synd laget ikke har gjort det like bra i år.

Torres scorer flere mål en Wayne Rooney i forhold til spilletid.

Dessuten er jo alle United og Liverpool fans enige om at det er enklere å score et mål for United en det er å score for Liverpool i årets sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...