UUnreal Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Får ikke skrudd den på. Hvilken tjeneste styrer denne?? Den står på, men ingen filer er lagret automatisk i systemet. Gjelder windows 7. Endret 28. mars 2010 av UUnreal Lenke til kommentar
myhken Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dette var vel en av de minst informative postene jeg noen gang har sett...hvordan forventer du hjelp ut i fra det du skriver her?? Du må nok beskrive problemet litt mer i detaljer enn dette... Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Det er ikke så veldig komplisert problem. Systemgjennoppretting er aktivert, men ingen punkter for gjennoppretting blir lagret. Derfor forsøker jeg å finne ut hvilken tjeneste som styrer gjennoppretting. Har du så lite datakunnskap at du ikke forstår det jeg skriver? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Ikke vær frekk nå ... Systemgjengopprettingen lager stort sett bare filer når Windows Installer kjører og Windows Update. Om du nettopp har aktivert den vil det nok ikke akkurat ligge mange filer der. Her er noen ting du kan se på om feilsøking: http://www.winvistaclub.com/t89.html Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 29. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2010 Fant det ut, men ikke via løsningen din. Den var stoppet i oppgaveløsningen \Microsoft\Windows\SystemRestore Startet den på nytt der og nå virker alt som det skal. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fant det ut, men ikke via løsningen din. Den var stoppet i oppgaveløsningen \Microsoft\Windows\SystemRestore Startet den på nytt der og nå virker alt som det skal. hva mener du med oppgaveløsninger Lenke til kommentar
UUnreal Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Oppgaveplanlegging eller taskschd.msc Den var ikke satt igang for å ta backup kort fortalt. Måtte bare starte tjensten. Endret 2. april 2010 av UUnreal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå