Pretender Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det var en avstemning på http://www.gamespy.com igår om GTA3 eller Norwegians vinnner saken. Det er nesten flaut...:sad: blir latterliggjort Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Rart at de kaller det "GTA3 vs. Norwegians" egentlig. For mange er det nok ikke helt tydelig hvem man faktisk skal stemme på hvis en er i mot politianmeldelsen. Det er jo ikke selve spillet vi krangler med, men Laila Dåvøy og Forbrukerrådet og de representerer ikke akkurat GTA3. Utviklerne selv vil jo selvsagt selge spillet. Men uansett, selve avstemningsresultatet skal du nok ta med en klype salt. For det første er Norge et lite land og mange vet ikke engang hvor Norge er, og like mange bryr seg katta om hva som foregår her. Det som derimot er fornærmende er kommentarene fra en person som kaller seg "Fargo". Men så har han et litt snevert syn på ting også da tydeligvis. Lenke til kommentar
Toa Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det er 1.000.000 linker inne på gamespy. Hvor hvor hvor?!? Lenke til kommentar
Hostesaft Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 for guds skyld ta det hele litt humoristisk og ikke respektløst. folkene i gamespy er morsomme og mener ikke noe vondt i uttalelse om nordmenn som de klarte å finne grave opp i historiebøkene for anledningen. se heller morsomt på saken fremfor kritisk (det forlenger livet også) Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 10:24, Toa skrev:Det er 1.000.000 linker inne på gamespy. Hvor hvor hvor?!? GTA3 vs Norwegians pollen Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 10:30, Hostesaft skrev:se heller morsomt på saken fremfor kritisk (det forlenger livet også) Jaja, for all del. Jeg var ikke kritisk sånn sett. Bare stusset litt over måten de la fram saken på. Som du ser av det jeg skriver tar jeg det ikke spesielt personlig, som jeg også prøver å forklare. :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 eg synes dette blir bare mer og mer artig Lenke til kommentar
mbst Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 lol!!! En link til den pollen bør noen sende asap til Laila Dåvøy! Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Lol...velkommen etter :razz: Jeg posta denne for lenge siden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=11273&forum=74 Men det er ikke poenget her. Jeg synes også ordlyden i avstemmingen er noget uheldig! Burde vel heller ha vært feks: "GTA3 vs Norwegian Politicians" eller "GTA3 vs ******* **** *****" (sorry nå begynner jeg og bli opphissa igjen, sett inn de fy-ordene du selv vil ha! ) Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 selvfølgelig blir vi latterligjort. skulle bare mangle. med den politiske situasjonen her i landet som minner mer og mer på en fasiststat, hvor mannen i gata må passes på til de grader. Vi Nordmenn er jo så stakkarslige at vi tåler jo ingenting lenger. Lurer på hva våre Viking forfedre hadde sagt hvis de hadde sett oss nå Lenke til kommentar
UnoPiedra Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 ***** Nordmenn! Personlig liker jeg ingen av dem. Lenke til kommentar
Pretender Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Og du bor i Norge? Bra valg! om du fikk velge Lenke til kommentar
UnoPiedra Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-03 17:39, Pretender skrev:Og du bor i Norge? Bra valg! om du fikk velge Fikk ikke. Vet du hvor man gjør det? Lenke til kommentar
simes Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 www.hvor_vil_du_bo?.no Vet at det ikke går ann med ? i url'er, men kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar
UnoPiedra Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 09:28, zimen skrev:www.hvor_vil_du_bo?.no Vet at det ikke går ann med ? i url'er, men kunne ikke dy meg.. Var der nettop, da feilmelingen: Quote: You are meant to live in Norway, sucker! Noen som kan hjelpe? Jeg er desperat! :sad: Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 gjør som meg. utnytt sosialen så godt du kan med utdanning o,s,v,, pakk snippsekken og stikk før apekattene skjønner no. For all del ikke fortell noen hvor du stikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå