tsxpower Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 tror du dette kan fikses på egen hånd? trenger svart fort bytte eksosanlegg, rust i ramma, og litt overflate rust. rust i kanalene. fremre mellom aksel er løs. drivakselmansjetter forran må byttes. og litt rust i bremserør forran (Høyre) og justering på bremser forran. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 4wd virker ikke pga, at fremmre mellom aksling er løs. er det mye jobb og gjøre noe med det. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 For å si det slik, hvis du ikke vet dette selv, så bør du ligge unna. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 For å si det slik, hvis du ikke vet dette selv, så bør du ligge unna. ja det vet jeg egentlig . men kjenner folks som kan hjelpe meg litt. så derfor lurte jeg på hvor mye jobb dette kan bli. er mest skeptisk på det med mellom akslingen. og driv aksel mansjettene. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det du bør være mest skeptisk til, er rusten og bremsene. Dette går på sikkerhet. Med rust, så er det ofte slik at når man begynner å arbeide med denne, så finner man ofte mer. Dette blir lett mye arbeid. For å sveise rammer, så bør man være sikker på at man vet hva man gjør. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Rust i ramma er en stor grunn til å ikke kjøpe den. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 bytte eksosanlegg, OK, koster litt rust i ramma Dette er døden med mindre det er helt minimalt men det er det som regel ikke... Den er vel ikke nylig understellsbehandlet? Klassisk for og skjule rustangrep. rust i kanalene. OK, det spiller liten rolle i og med de ikke er bærende på denne bilen. fremre mellom aksel er løs. drivakselmansjetter forran må byttes. og litt rust i bremserør forran (Høyre) og justering på bremser forran. Hvorfor er den løs? Defekt diff e.l? Bremsene foran er ikke justerbare så du har nok defekte kalipere. Hva er prisen på gliset? Årsmodell, motortype og kmstand? Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Hva er prisen på gliset? Årsmodell, motortype og kmstand? det er en 1986mod. og har gått 213000km. prisen står på 11,000kr. menn den var diskutabel da:) Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Glem det sier jeg bare, det er garantert tapsprosjekt. Bare rust i ramme burde få varselsignalene om å lyse. Lenke til kommentar
Rick Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Dette er jo en bil som burde koste maks 3000 vist motoren er god! Let heller videre, du finner mye bedre kjøp enn dette! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Det var dyrt, så jeg sier som de andre bare glem den eller by 2000,- og ha den som ett hobbyprosjekt for og lære og skru. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Denne? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=21562316 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå