Mr. Moody Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hei! Kom til å tenke på en norsk jackass-film jeg så en gang, noen som husker hva den heter? Det var noe med at den første ble fjerna etter at de kunne bli utvist fra skolen, også på traileren til nr.2 får de Jeff Tremaine til å ønske velkommen til filmen. (Hi, I'm Jeff Tremaine, and this is ...) Håper noen husker denne! Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Jackass på lavt nivå. Team Antonsen Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Nja, ikke akkurat de jeg tenkte på Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Husker det var noe som het "Banden". Det var noe jackass-aktig, men er ikke sikkert det er det du mener. Det var blant annet disse som brøyt seg inn i Big Brother-huset husker jeg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Man har jo også "kjekkass" som gikk på TvNorge en stund for noen år siden. Lenke til kommentar
Everyone Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Var det ikke også noe som het Judas? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hmm, er kanskje Judas jeg tenker på. Ble krøll med navnet. Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Heroes of Telemark (BAD NEIGHBORHOOD). Jeg har filmen på en gammel disk på loftet, om du er "in desperate need" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå