ppplll Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 På peers på bittorent, under % står det i ro på 61.2 % f.eks.... Hvorfor det? Og da står jo torrenten i ro. Den rører ikke på seg. Bare spør om dere ikke forsto noe av det jeg skriver om eller om jeg skal prøve å formulere det litt mere. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Om torrenten står i ro over lang tid, betyr det at den ikke har noe sted å hente filene fra. Det eneste du kan gjøre, så vidt jeg vet, er å vente på at den kobler til nye seedere. Hva står de på antall seeders? Hvilken klient bruker du? For øvrig grov feilpost, dette har da ingenting med bilderedigering og programvare å gjøre. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Feilpostet og veldig lite beskrivende tittel. Begge deler er endret. Kataton: veldig fint om du rapporterer slike ting i stedet for å skrive det i en post Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 oppdagete nå at jeg hadde skrevet i feil forum^^ Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Kataton: veldig fint om du rapporterer slike ting i stedet for å skrive det i en post Jo, da. Rapporterer alltid, også denne gangen, men den posten min var jo også on-topic. Lenke til kommentar
ppplll Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 4 stk Hva er klient? Er lite oppådatert Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hvilket program du bruker for å laste ned torrents. Er det BitTorrent-klienten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå