AndersT2 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 En kollega kjøpte PC fra Spaceworld, og eneste info om hovedkort er "KM266" ikke noe annet. Siden det er jeg som må hjelpe hvis det skjer noe med PC'en, hadde det vært greit å vite litt om det kortet. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Last ned programmet HWInfo så får du vite alt om kortet... Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 den eneste infoen dette gir oss er at det har et: VIA KM266 chipset. Det er flere hk produsenter som brukte dette. Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Se på selve kortet så står navnet på produsenten der, samt produktnavnet. De fleste produsenter har detaljert info om sine hovedkort (både nye og gamle) på internett, bare å lete seg fram. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg sjekket på kortet når jeg satt in CD-brennern, men det sto ikke noe navn, kun KM266 Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 HWInfo, AIDA32 og SiSoft Sandra kan alle sammen fortelle deg nøyaktig hvilket hovedkort som står i maskinen. Last ned valgfritt program og sjekk. No problemo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå