b-real Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Nå er jeg rimelig oppgitt. Etter at Apple bestemte seg for å bygge om hele systemet for 5.gen ipod så har jeg ikke kunne oppdatert min kjære ipod og begynner å bli litt fortvilt da jeg begynner å gå rimelig lei av musikken min som er på ipoden i fra før av. Etter å ha sittet å lest denne tråden her så er jeg omtrent like langt egentlig: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=1267180 Noen som har noen forslag på hva pokker en skal gjøre for jeg er tom for idèer. Edit: Kjører Ubuntu 9.10 i386 Endret 27. mars 2010 av b-real Lenke til kommentar
Decline Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Prøv denne? http://ubuntuforums.org/showpost.php?p=9005469&postcount=271 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Har prøvd den men skjedde det ingenting i det hele tatt og ble bare sittende igjen med en hel masse feilmeldinger. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Derfor skal man ikke kjøpe musikkspillere som ikke kan brukes som "usb device".. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Derfor skal man ikke kjøpe musikkspillere som ikke kan brukes som "usb device"..Spar meg..please.. Lenke til kommentar
LoooK Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 er ikke så stø i linux, men kanskje wine og itunes funker? regner nesten med at du har tenkt tanken, men et tips ihvertfall :- ) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Wine og itunes er nok ingen match. Har søkt på det og har fått til svar at det kan en bare glømme rett og slett. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Tror nok du bare må vente til noen har knekket krypteringen (igjen) på iPod. Selv om du har bedt noen "spare seg", og dette ikke er ment som drittslenging, er nok dessverre iPod/Apple og Linux ikke den beste kombinasjonen (noe du har fått erfare nå). Apple gjør dette bevisst og vil at du skal bruke iTunes. Noe du også må godta om du vil bruke iPod og vil at det skal gå smoothe. Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Hehe, gikk nettopp inn her for å skrive det Rattle sa. Det var ikke ment som drittslenging, det er bare (bitter) erfaring. Det du opplever er Apple på sitt verste mtp lock-in. Kan anbefale Sandisk sine som gode spillere med knallbra lyd, suverent best formatstøtte og funker helt nydelig på tvers av OS. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 Hehe, gikk nettopp inn her for å skrive det Rattle sa. Det var ikke ment som drittslenging, det er bare (bitter) erfaring. Det du opplever er Apple på sitt verste mtp lock-in. Kan anbefale Sandisk sine som gode spillere med knallbra lyd, suverent best formatstøtte og funker helt nydelig på tvers av OS. Er Sandisk MTP eller UMS? Og støtter Linux MTP? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 MTP, og det støttes fullt ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå