sierra93 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Når jeg skulle spille cod2 modern warfare så kommer jeg ikke inn det står currently game unavalible pleas try again another time Prøvde og laste ned steam på nytt får logget inn der men får ikke spilt spillet på online game noen som har vært borti det litt kjedelig og miste alt jeg har fått,har alt det går og få Please help me Endret 27. mars 2010 av sierra93 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Når jeg skulle spille cod2 modern warfare så kommer jeg ikke inn det står currently game unavalible pleas try again another time Prøvde og laste ned steam på nytt får logget inn der men får ikke spilt spillet på online game noen som har vært borti det litt kjedelig og miste alt jeg har fått,har alt det går og få Please help me Hadde jeg vært deg ville jeg krevd pengene tilbake, for et mer råtten spill en MW:2 skal du lete lenge etter. Hilsen en Cod4 gamer. Lenke til kommentar
sierra93 Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Hvorfor i all verden synes du det???? Men jeg vil fortsatt spille det jeg men hvis jeg sletter det fra maskina mi vil det jeg har spilt ligge i steam fortsatt? Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Hvorfor i all verden synes du det???? Men jeg vil fortsatt spille det jeg men hvis jeg sletter det fra maskina mi vil det jeg har spilt ligge i steam fortsatt? Det du har online vil du aldri få slettet eller nullstilt, så multiplayerbiten får du lagra. Mens resten av singleplayer blir slettet. Går an å kopiere save-filene som gjøres på denne måten: Du går inn på hardisken du har lagra spillet, i mitt tilfelle på :E disk der jeg har lagra kun steam. Program Filer>Steam>Steamapps>common>Modern Warfare 2> Jeg har ikke spillet lenger, men her inne finner du en mappe som det står "Player" på. Den kopierer du og legger i mine dokumenter. Så kan du avinstallere hele spillet og stappe det inn på nytt, Men dette er kun hvis det var singleplayer da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå