1915 Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 skal kjøpe meg arbeidsbil pga jeg er snekker. ser behovet for å bytte til arbeidsbil pga har så mye verktøy. har kjørt pappa sin chevy suburban 89 mod. liker den veldig godt, kunne tenkt meg en slik. men må jo være i god stand og være regga som person bil ( b- førerkort) har ikke råd til å kjøre opp til c1. så har nå slengt ut godbilen for salg med tungt hjerte for kjøp av arbeidsbil. har sett på opel combo og da. men må ha en bil med hengerfeste som kan dra en del. så egentlig er combo og slike biler litt upraktisk for å dra henger med tanke på motortørrelse. må ha noe som kan dra. kom med forslag har heller ikke funnet en suburban til en ok pris og at kmstand ikke er så sabla høy og regga som personbil. max pris 35-40 K! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 VW caddy er en gennail arbeidbil, billig i drift og romslig. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 30. mars 2010 Del Skrevet 30. mars 2010 (endret) Toyota HiLux er jo en klassiker da. Udødelig (ref. Top Gear) og sterk nok til å dra hengere. Er også mulig å få med påbygg på planet, så det ikke er en åpen pickup. Forresten; var det ikke du som -aldri- skulle selge Saaben? Endret 30. mars 2010 av OML Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Toyota Hiace er en slager blandt håndtverkere. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Toyota Hiace er en slager blandt håndtverkere. Støttes. God bil å kjøre og, synes jeg. Til å være såpass svær og gammel. (Om det er en gamme Hiace du velger) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Finn en combo med 1,7 td motor så klarer den fint å dra en tilhenger. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 31. mars 2010 Del Skrevet 31. mars 2010 Gamle hauger av noen dieselslukene og latterlig trege Hiacer vil nok imponere en som har kjørt en Suburban og liker den, og disse små varebilene er ikke akuratt noe trekkdyr av rang. Hvor store henger trekker du? Har du tunge hengere er det helt håpeløst uten 4WD og lavserie hvis du ikke bare ferdes på flata og på fin vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå