Gå til innhold

Tips til sommerjobb?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ta tran ;)

Hvorfor når tran er basert på fiskeolje, og krillolje er dokumentert hele 48 ganger mer effektiv enn fiskeolje? ;)

Aner vi en Naturamed selger?

Har jobbet med telefonsalg ved Unicall i Skien og må si det var en oppned opplevelse. Den ene dagen tjente jeg 200Kr/t og den andre 80Kr/t :p Sånn er det når mesteparten av lønna er basert på provisjon.

De første samtalene var helt j******e, men etter noen dager med motivasjom ble det bare morro. Tror ikke jeg skal jobbe med det i år da, jeg er litt lei..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Timeslønn?

som sommervikar er det litt mindre enn fast, du får ikke fullt av akkord som ferievikar, men tror du får sånn 25% til 50% om ikke mere. timelønne ligger på 130 + akkorden(kommer ann på hvor mye det er der ditt slakteri ligger) der jeg var, lå den på rundt 60-70:) så med 100% akkord er det 200kr timen;)

Endret av Xarus
Lenke til kommentar

Timeslønn?

som sommervikar er det litt mindre enn fast, du får ikke fullt av akkord som ferievikar, men tror du får sånn 25% til 50% om ikke mere. timelønne ligger på 130 + akkorden(kommer ann på hvor mye det er der ditt slakteri ligger) der jeg var, lå den på rundt 60-70:) så med 100% akkord er det 200kr timen;)

Ikke ille det da :)

90% av de som sier nei sier det på en fin måte.

Men 80% av dei hatar deg intenst innerst inne :ph34r:

Bare om du gjør en dårlig jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...