Nik0 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Ta tran Hvorfor når tran er basert på fiskeolje, og krillolje er dokumentert hele 48 ganger mer effektiv enn fiskeolje? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 7. april 2010 Forfatter Del Skrevet 7. april 2010 Fordi tran dekker behovene våre uansett, i tillegg til at tranen inneholder flere vitaminer. Så vil jeg anse det som mer naturlig også da Men bare teaser deg, selger for Aftenposten selv Lenke til kommentar
larsere Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Ta tran Hvorfor når tran er basert på fiskeolje, og krillolje er dokumentert hele 48 ganger mer effektiv enn fiskeolje? Aner vi en Naturamed selger? Har jobbet med telefonsalg ved Unicall i Skien og må si det var en oppned opplevelse. Den ene dagen tjente jeg 200Kr/t og den andre 80Kr/t Sånn er det når mesteparten av lønna er basert på provisjon. De første samtalene var helt j******e, men etter noen dager med motivasjom ble det bare morro. Tror ikke jeg skal jobbe med det i år da, jeg er litt lei.. Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Du kan jo jobbe på et slakteri elns. Det er hardt, men er gode penger. Det er ikke så alt for vanskelig og du får høre på musikk mens du skjærer:)Ellers kan du prøve innenfor butikk, mat, klær osv:) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Timeslønn? Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Timeslønn? som sommervikar er det litt mindre enn fast, du får ikke fullt av akkord som ferievikar, men tror du får sånn 25% til 50% om ikke mere. timelønne ligger på 130 + akkorden(kommer ann på hvor mye det er der ditt slakteri ligger) der jeg var, lå den på rundt 60-70:) så med 100% akkord er det 200kr timen;) Endret 18. april 2010 av Xarus Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 90% av de som sier nei sier det på en fin måte. Men 80% av dei hatar deg intenst innerst inne Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 19. april 2010 Forfatter Del Skrevet 19. april 2010 Timeslønn? som sommervikar er det litt mindre enn fast, du får ikke fullt av akkord som ferievikar, men tror du får sånn 25% til 50% om ikke mere. timelønne ligger på 130 + akkorden(kommer ann på hvor mye det er der ditt slakteri ligger) der jeg var, lå den på rundt 60-70:) så med 100% akkord er det 200kr timen;) Ikke ille det da 90% av de som sier nei sier det på en fin måte. Men 80% av dei hatar deg intenst innerst inne Bare om du gjør en dårlig jobb. Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 Hva vil å gjøre en dårlig jobb si? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 22. april 2010 Del Skrevet 22. april 2010 I denne sammenhengen, være frekk med kunder, lite engasjerende, sitte og vente på et nei, forvente at de du ringer til er sure osv. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 25. april 2010 Forfatter Del Skrevet 25. april 2010 Eller bare være slapp. Er veldig mange som prøver seg i salg som tror at salgene kommer av seg selv, og sitter å daffer på pcen eller røyker på stand hele dagen. Det er viktig å ha tæl og være læringsvillig. Ellers alt Knutern sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå