Bjarnemann Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Planen er å selge seg helt og jobbe full tid gjennom hele fellesferien. Alt jeg trenger er en jobb Noen som vet om en godt betalt sommerjobb for en gutt på 18 år som er villig til å jobbe rævva av seg, og har god cv? Lenke til kommentar
Edit00r Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Jeg vet ikke jeg. Kanskje jobbe på en butikk? Men det er jo alltids en eller annen resturang du kan jobbe på, vel? Nå er jeg jo bare 13 da så jeg har ikke så mye peiling på sommerjobber da. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er MYE penger i telefonsalg hvis du tror du kan lykkes innen det. Krever mye engasjement og ståpåvilje. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Beklager, det glemte jeg å nevne; Jeg driver allerede med salg. Derfor kunne jeg godt tenkt meg noe annet å gjøre i Juli når vi har fri, så det ikke blir for mye av det gode Endret 27. mars 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
minibil Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Det er MYE penger i telefonsalg hvis du tror du kan lykkes innen det. Krever mye engasjement og ståpåvilje. Defor det er så JÆVELIG MANGE TELEFONSELGERE? Men tenker nok en kassa jobb på kiwi, rimi er vel en Bænkers. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2010 Det er MYE penger i telefonsalg hvis du tror du kan lykkes innen det. Krever mye engasjement og ståpåvilje. Defor det er så JÆVELIG MANGE TELEFONSELGERE? Men tenker nok en kassa jobb på kiwi, rimi er vel en Bænkers. Det er mye penger i salg. Så lenge man har tæl nok til å gjøre det bra Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 I telefonsalg regner jeg med at 90% av dagen går på å ta i mot dritt fra sinte kunder. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 I telefonsalg regner jeg med at 90% av dagen går på å ta i mot dritt fra sinte kunder. Det vil jeg også tro, så det er nok neppe en jobb for deg med mindre du er veldig sterk psykisk eller mangler sosiale antenner. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Haha, dere får leve i skallet deres, dere. Møter kanskje 1-2 i uka som er skikkelig illsinte og skjeller meg ut. Har jo noen av og til som ikke er så glad for at man ringer, men de er ikke sånn at man lar de gå inn på seg eller noe. Mesteparten av samtalene jeg har hatt etter å ha jobbet i tre måneder nå, er folk som er hyggelige. 90% av de som sier nei sier det på en fin måte. Lenke til kommentar
Frozenbee Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Gammlehjem er noe å vurdere, jobbet på et i fjor, og tror det blir samme i år. Men det er svært forskjellig om folk trives eller ikke. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takk for svar folkens, da er sommerjobben i boks Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Åja, hehe. Nei jeg går rett og slett over til TM avdelinga der jeg jobber nå Vanligvis jobber jeg i DS, men i Juli er det tvungen ferie der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Åja, jeg skjønner! Lykke til! Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Takker Hvor er det du jobber btw? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Jobber for Selektiv i Grimstad, du da? Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 2. april 2010 Forfatter Del Skrevet 2. april 2010 (endret) Aftenposten i Oslo Endret 2. april 2010 av Bjarnemann Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Telefonsalg er interessant, jobbet med det på kveldstid fra februar til august, og dette har har jeg levd på helt til nå omtrent. 125,- i timen og 40,- pr. salg var deilig:) Gjelder bare å være en helt annen person når man jobber enn ellers. Første telefonselgerjobben min fikk jeg en psykisk knekk av, etter at en kunde skjelte meg ut lenge. Satt siste 20 min og klarte ikke jobbe mer. Så fikk jeg tilbud om en annen telefonselgerjobb, og det gikk overraskende bra, og etterhvert ble jeg salgsteamleder med ca ti stk i teamet mitt og vi solgte bedre enn hva andre hadde gjort noen gang før! Lenke til kommentar
LazeRgun Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Telefonsalg er interessant, jobbet med det på kveldstid fra februar til august, og dette har har jeg levd på helt til nå omtrent. 125,- i timen og 40,- pr. salg var deilig:) Gjelder bare å være en helt annen person når man jobber enn ellers. Første telefonselgerjobben min fikk jeg en psykisk knekk av, etter at en kunde skjelte meg ut lenge. Satt siste 20 min og klarte ikke jobbe mer. Så fikk jeg tilbud om en annen telefonselgerjobb, og det gikk overraskende bra, og etterhvert ble jeg salgsteamleder med ca ti stk i teamet mitt og vi solgte bedre enn hva andre hadde gjort noen gang før! Hva var forskjellen på jobbene? Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 7. april 2010 Del Skrevet 7. april 2010 Var nok ikke helt klar første gangen, men lærte jo i andre jobben at jeg måtte opptre som en helt annen person og ikke ta meg nær av ting personlig av hva kundene sa. Bare le når kundene slang dritt, for de kjente meg ikke uansett. Å spille en annen person var plutselig bare gøy. Når folk begynte slenge dritt, lo jeg og klarte å få en god tone med personen i andre enden likevel. Husker hva den første salgsteamlederen min sa til meg. "Det er mange som ikke klarer dette, og de kaller jeg for svake mennesker". Litt sant, telefonsalg er et av de mest psykisk vanskeligste yrkene man kan jobbe innen, og man må ha selvtillit, blodsukker og motivasjon nok hele tiden. Forskjellen på selve jobbene var jo at der jeg knakk solgte jeg annonser, noe som bare er irriterende, og i andre jobben solgte jeg krillolje, noe som faktisk er for folks beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå