Gunfreak Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Demoen kommer med 2 slag, et torturial slag og et MP slag Demoen kan fåes her http://www.norbsoftware.com/Portal/index.php?option=com_kunena&Itemid=60&func=view&catid=40&id=13075 Slaget begynner med info om hvordan man kontrolerer en brigade. Du begynner med 2 regimenter, men etterhvert får du 3 til som komme masjerende opp veien. Jeg måtte først slå tilbake 2 fientlige regimenter fra sør statene, jeg plaserte regimentene mine høyt oppe så de får bonus over fienden som er nedi en dump. Mens mine 3 reserve regimenter kom opp veien slo jeg tilbake de første fientlige regimentene. Når jeg endelig fikk reservene mine opp, hadde hovenstyrken av fiendens hær angrepet flere av nordstatenes enheter(som ikke var under min kontrol) Men jeg holdt meg tilbake for å se hvor fienden gikk, jeg ble pluttselig angrepet av to regimenter til på min ekstreme venstre flanke.(jeg kan ikke se fienden før enhetene mine kan det, så når de er i skogen vet jeg ikke hvor fienden er) Jeg lot mine orginale regimenter ta hånd om dem, mens jeg sente mine 3 ferske regimenter til å hjelpe de andre nordstats styrkene, Vi(jeg og Aien) fikk fienden mellom oss og vi skøyt de i styker, vi jagde dem over åkeren og inn i skogen der de stoppet og snudde seg mot oss og vi fikk en hard camp i skogen, heldigvis hadde mine to orgianle regimenter nå jaget bort de som angrep dem og jeg kunne da bruke dem til å flanke fienden i skogen. Mens jeg og 3 av mine regimenter sammen vennlige slåss i skogen på venstre flanke, hadde jeg to regimenter som holdt øye med 3 bortkommene fientlige regimenter i et skogholdt på ektreme høyre flanke, det var litt risikabelt, hadde fiendens 3 STORE regienter angripet mine 2 små ville jeg være ha ca. 800 man mindre en dem. heldigvis hadde disse regimentene fått bank og de hold på å sammle seg så de ble stående, etter 10 minutter på venstre flanke drev vi de siste fiendene ut av skogen, den vennlige aien holdt på med noen fiender litt lengre øst, men jeg bestemte meg å slå ut de 3 separete regimentene på høyre flanke, så jeg masjerte mine 3 regimenter fra venstre skog til høyre skog. Jeg hadde nå sammlet brigaden min igjen, ca. 1400 mann, jeg angrep fienden selv om de hadde ca. like mange soldater kunne jeg bruke mine 2 ekstra regimenter til å flanke med. Etter noen minutter var det over. Det var et lite slag, nord hadde ca. 4000 soldter sør hadde 6100. Jeg og mine regimenter hadde vist det letteste, jeg mistet 131 drept og skadet ca. 25 av dem drept, men jeg drepte og skadet ca. 300 fiender. Men som jeg så jeg hadde det lettest, General Meredith mistet 300 soldater men drepte og skadde nesten 800 fineder, et batteri på 6 kanoner drepte og skadde 450 fiender, det hele endte med ca. 450 drepte og skadde på min side mens ca. 1400 på fiendens side. En liten man klar seier for nord. Siden jeg hadde spillt forfader spillene til Scourge og war, viste jeg hvordan man kontrolerte brigader osv, det var noen nye saker der meng tok ikke lang tid å finne ut av. Det er noe spesielt med å ha disse store kartene av Nordamerika med rullende gård landskap, enger, og åkere skoger og veier. Rene prakteksempelet på idyl, også pluttselig masjerer det soldater over årkene og de blir blodige sener med død og fordervesle. Man må hele tiden passe på, for som sagt, man kan bare se fiender viss dine egene soldater kan se dem, det betyr at du kan sitte og vente på et angrep som kommer rett mot deg, du har plasert soldatene dine bra og alt du trenger å gjøre er å vente på fienden, MEN så plutteselig masjerer det 3000 soldater ut av skogen på din flanke og du er i ferd med å bli utslettet. Aien kan lure deg og VIL lure deg, du vinner med å altid tenke på hvor fienden kan dukke opp og bruke terrenget, steinrøyser er viktige ting å holde øye med, det er veldig vansklig å få løss en brigade som er plasert bak en steinrøys. Dette var som saget et veldig lite slag, slagene kan bli 20 ganger større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå