MrAvionics Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Hei. Min Onkel har flyttet til omsorgsleilighet siden han har mistet beinet og må bo der til han er blitt trent opp til å bruke protese og må da melde inn at han har flyttet fra den Gamle adressen. Har ett par spørsmål som jeg stiller nå mens Postens adresse endrings side er nede til oppussing. Hvor mye av adressen må man fylle ut? Holder det med dette [bare ett eksempel]: Storgata 157 0000 Storebyen Eller må man ha med leilighetsnummeret og/eller gårds/bruksnummer eller er det andre ting man må fylle ut? Takker for svar. PS: Plasserte den her, fant ikke noen andre passende steder. Hvis en moderator kan flytte den til en mer passende kategori hadde det vært fint [Hvis det finnes noen kategori denne passer i da =)] Lenke til kommentar
brgr Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 For å melde flytting til folkeregisteret må du fylle ut leilighetsnummeret også. Men om du bare skal dirigere om posten mens han er på omsorgsleiligheten trenger ikke de mer. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 Ja, takk for svar. Siden er oppe å går nå. Melde inn varig adresse endring jeg. Vet ikke hvor lenge han blir på den leiligheten [Han har fått beskjed om ar han kan leie den så lenge han vil] og det er ingen andre som bor på den gamle adressen lengre. Fylte inn leilighets-nummer også. Takk for svar brgr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå