Carl Sagan Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Heisann! Kjøpte Bad Company 2 på http://www.impulsedriven.com/bfbc2 (direkte nedlasting), men får ikke brukt CD-keyen i Steam! Det maser bare om at jeg må bruke "Impulse", en halvdårlig steam-klone.. Synes dette var litt rart, da jeg fant denne butikken fra EA's nettsider. Er det ikke meningen jeg skal kunne aktivere et spill jeg kjøpte en annen plass på steam? Har gjort det før fra f.eks direct2drive. Tips? Endret 27. mars 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 27. mars 2010 Del Skrevet 27. mars 2010 Nei, skal du bruke spillet via steam må du ha kjøpt spillet fra de Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Kan jeg spille spillet uten denne Impulse greia? EDIT: Spillet kan lastes ned og spilles med EA Download Manager. Takker for hjelp! Endret 27. mars 2010 av Todda7 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Kan jeg spille spillet uten denne Impulse greia? EDIT: Spillet kan lastes ned og spilles med EA Download Manager. Takker for hjelp! Alle spill du skal spille via Steam må kjøpes på Steam. Det er noen få unntak hvor du kan legge til cd keys, men dette gjelder ikke BC2. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Du kan derimot bruke "add non steam game" funksjonen for å få steam overlay og at folk skal kunne se hva du driver med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå